کد خبر: 667602
تاریخ انتشار :

مچ دروازه‌بان انگلیس را در تمرین فوق برنامه گرفتند!

جردن پیکفورد، سنگربان انگلیس که در حال تمرین پنالتی قبل از بازی با فرانسه دیده شد، گفت: امشب باید برای هر چیزی آماده باشید!

مچ دروازه‌بان انگلیس را در تمرین فوق برنامه گرفتند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جردن پیکفورد، دروازه‌بان انگلیس در این جام‌جهانی فقط دو بار در چهار بازی گذشته دروازه‌اش باز شده است اما امشب آزمون سختی مقابل فرانسه در انتظار او خواهد بود. جردن پیکفورد قبل از بازی یک چهارم‌نهایی جام‌جهانی انگلیس مقابل فرانسه در حال تمرین ضربات پنالتی بوده است و بیش از حد معمول است روی ضربات پنالتی تمرین کرده است. این بازیکن 28 ساله در چهار بازی خود در قطر تاکنون در فرم فوق‌العاده‌ای برای انگلیس بوده است و سه بازی متوالی کلین شیت کرده و تنها دو بار در بازی نخست سه شیرها مقابل مهدی طارمی، مهاجم تیم ایران دروازه‌اش باز شده است.

سه شیرها پس از صعود به عنوان صدرنشین گروه B و غلبه بر سنگال با نتیجه 3-0 در مرحله یک هشتم نهایی، حالا در روز شنبه در ورزشگاه البیت به مصاف فرانسه خواهند رفت.

دو بازی از مرحله یک چهارم نهایی روز جمعه به ضربات پنالتی کشیده شد. کرواسی با حذف برزیل و آرژانتین با شکست هلند به نیمه نهایی رسیدند و حالا پیکفورد برای تساوی احتمالی انگلیس آماده است تا در ضربات پنالتی خودنمایی کند.

پیکفورد گفت: 《شما باید برای هر چیزی آماده باشید. نمی توانید روی آن تمرین نکنید، نمی‌توانید بدون آمادگی وارد ضربات پنالتی شوید. من باید برای گرفتن ضربه‌ها و برای نجات تیم آماده باشم.》

انگلیس در ضربات پنالتی تاریخچه خاکستری دارد، اگرچه پیکفورد در طول مدتی که به عنوان شماره یک سه شیرها در دروازه بوده است در دو بازی از سه دیداری که به ضربات پنالتی کشیده شده، برنده از زمین خارج شده است. دروازه بان اورتون دو پنالتی از پنج پنالتی را که در فینال یورو 2020 سال گذشته مقابل ایتالیا با آن روبرو شد مهار کرد، اگرچه این برای جلوگیری از شکست انگلیس در ضربات پنالتی کافی نبود.

پیکفورد افزود: 《 من در ضربات پنالتی همان روندی را ادامه خواهم داد که همیشه انجام می دهم. در هر پنالتی که با آن روبرو می شوم، همان کار را انجام خواهم داد. من روندم را تغییر نمی‌دهم و امیدوارم راه درست را بروم و تیم را نجات دهم. شما می‌توانید راجع به پنالتی‌زن‌ها تحقیق کنید، اما این در مورد اجرای فرآیند شما در آن لحظه است، شیرجه شما در لحظه‌ای که انتظارش را ندارند. آنها روند خود را به عنوان پنالتی‌زن دارند و من به عنوان یک دروازه‌بان روند خود را دارم. کسی پیروز خواهد شد که از لحاظ ذهنی در موقعیت بهتری باشد.》

انگلیس از 6 بازی از 8 بازی قبلی حذفی خود در جام‌های جهانی مقابل هموطنان اروپایی خود حذف شده است و در مقابل، فرانسه از 8 بازی از 10 بازی قبلی حذفی خود در جام‌های جهانی مقابل حریفان اروپایی، از جمله پلی آف، مقام سوم و فینال، به پیروزی رسیده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها