کد خبر: 667829
تاریخ انتشار :

روایت رئیس سازمان انرژی اتمی از اعتراف دشمنان درباره ایران

ایسنا/ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز دشمنان اعتراف می‌کنند و اطمینان دارند ایران به سمت ساخت سلاح اتمی حرکت نخواهد کرد، اما با فناوری هسته‌ای ایران مخالفت و اذعان می‌کنند که نمی‌خواهیم ایران هسته‌ای شود.

روایت رئیس سازمان انرژی اتمی از اعتراف دشمنان درباره ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد اسلامی امروز (سه‌شنبه) در نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت ایران، به همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و صنعت نفت کشور اشاره و اظهار کرد: این سازمان از حوزه بالادستی تا بخش‌های پایین‌دستی صنعت نفت در کنار وزارت نفت و صنعت نفت کشور قرار دارد و نقش خود را ایفا خواهد کرد.

وی به بعضی از همکاری‌های سازمان انرژی اتمی با صنعت نفت اشاره و تصریح کرد: امروز سازمان انرژی اتمی در برخی حوزه‌ها همچون تبدیل نفت سنگین به سبک و بحث ابزار دقیق هسته‌ای با صنعت نفت همکاری دارد. هم‌اکنون بسیاری از مجتمع‌های پالایشی و پتروشیمی از خدمات سازمان انرژی اتمی در بخش ابزار دقیق هسته‌ای استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: دشمنان تلاش کردند با تحریم در حوزه ابزار دقیق هسته‌ای مشکلات و آسیب‌هایی ایجاد کنند، اما همکاران ما با تلاش گسترده از این تحریم‌ها عبور و نقش مهم خود را ایفا کردند.

اسلامی اعلام کرد: امروز دشمنان اعتراف می‌کنند و اطمینان دارند ایران به سمت ساخت سلاح اتمی حرکت نخواهد کرد، اما با فناوری هسته‌ای ایران مخالفت و اذعان می‌کنند که نمی‌خواهیم ایران هسته‌ای شود.

وی گفت: با اتکا به توانمندی جوانان خود توانسته‌ایم به پیشرفت‌های مهمی در صنعت هسته‌ای دست یابیم. دشمن تلاش کرد با تحریم، ترور دانشمندان هسته‌ای و خرابکاری در صنعت هسته‌ای یا با خروج از برجام برای این صنعت مشکلاتی ایجاد، یا این صنعت را متوقف کند، اما موفق نشدند جلو پیشرفت ما را بگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها