کد خبر: 667906
تاریخ انتشار :

حمله عنابستانی به صداوسیما؛ چرا راه‌تان را گم کرده‌اید؟

ایسنا/ نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس سازمان صدا و سیما با انتقاد از عملکرد رسانه ملی، اظهار کرد: یک نماینده که اظهاراتی را به مجلس نسبت می‌دهد، حسب اطلاع ظاهراً خودش هم این اظهارات را تکذیب نیز می‌کند اما متأسفانه صدا و سیما این اظهارات کذب را وسیله تهاجم به نمایندگان کرده است.

حمله عنابستانی به صداوسیما؛ چرا راه‌تان را گم کرده‌اید؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی اصغر عنابستانی سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن و عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری  خطاب به رئیس جمهور چین گفت: آیا شما به دلیل تهدیدات آمریکا حاضر به مذاکره در خصوص حاکمیت چین بر تایوان هستید؟ بدانید حاکمیت مسلم و قطعی ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج همیشه فارس قابل مذاکره نیست، این شیر گاو شیرده سعودی مسموم است، مراقب باشید سمی نشوید.

وی در تذکر دیگری خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: متأسفانه دفاع از حجاب ظاهراً در نگاه صدا و سیما جرم شده است، چرا در برنامه پاورقی دفاع از حجاب را به بهانه یک اتفاق مملو از دروغ و شبهه تقطعه می‌کنید؟ چرا اجازه می‌دهید برخی از مدیران و مجریان صداوسیما تریبون ملی جمهوری اسلامی ایران را وسیله عقده‌گشایی شخصی خود کنند؟

این نماینده مجلس ادامه داد: یک نماینده که اظهاراتی را به مجلس نسبت می‌دهد، حسب اطلاع ظاهراً خودش هم این اظهارات را تکذیب نیز می‌کند اما متأسفانه صدا و سیما این اظهارات کذب را وسیله تهاجم به نمایندگان کرده است. آقای صداوسیما از تخریب مجلس انقلابی چه چیزی نصیبتان می‌شود؟ چرا راه‌تان را گم کرده‌اید؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها