کد خبر: 667923
تاریخ انتشار :

بمب افکن آلمانی امشب بالای ورزشگاه البیت می‌چرخد!

اگر کلیان ام‌باپه امشب مقابل مراکش گل بزند به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل خواهد شد که به آمار ده گل زده در جام جهانی رسیده است.

بمب افکن آلمانی امشب بالای ورزشگاه البیت می‌چرخد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ام‌باپه ۲۳ساله درحالی پا به جام جهانی قطر گذاشته که نسبت به چهار سال قبل که در جام جهانی روسیه بازی می‌کرد پخته‌تر شده و تا اینجای کار یک گل نسبت به جام  قبلی بیشتر زده است.

او در روسیه چهار گل زده بود و اکنون در قطر تا قبل از نیمه نهایی پنج گل به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان است. او اگر امشب مقابل مراکش گل بزند به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل می‌شود که به آمار ده گل در جام جهانی رسیده و رکورد گرد مولر را که با لقب بمب افکن آلمانی شناخته می‌شد را می‌شکند.

پیش از این گرد مولر فقید در جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک درحالی که ۲۴سال و ۲۶۶روز داشت دهمین گل جام جهانی خود را به ثمر رساند. حالا ام‌باپه فرصت دارد پیش از ۲۴سالگی به آمار ده گل زده برسد و به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شود که این تعداد گل را در جام جهانی زده است.

امباپه در سال ۲۰۱۷ به تیم ملی فرانسه دعوت شد و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به میدان رفت. او یکی از بازیکنان تأثیرگذار در قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ بود و در مرحلهٔ حذفی یک‌هشتم نهایی مقابل آرژانتین دو بار گلزنی کرد و موجب پیروزی فرانسه شد. او همچنین در فینال جام نیز یکی از گل‌های فرانسه به کرواسی را به ثمر رساند تا بعد از پله دومین بازیکن نوجوان تاریخ باشد که در فینال جام جهانی فوتبال گلزنی کرده‌است و حالا به یک رکورد دیگر از نظر کم بودن سن و سال و درخشش در جام جهانی حمله کرده است.

امشب تماشاگران در ورزشگاه البیت در مسابقه فرانسه-مراکش منتظر خواهند بود تا ببینند رکورد گرد مولر افسانه‌ای توسط ستاره فرانسه شکسته می‌شود یا خیر‌.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها