کد خبر: 667951
تاریخ انتشار :

روزنامه هم‌میهن: خدا رحم کرد رئیسی سال ۹۶ رئیس‌جمهور نشد

روزنامه هم میهن نوشت: باید تکرار کنیم که خدا رحم کرد که در سال ۹۶ ایشان رئیس‌جمهور نشده بود و الا اکنون دلار ۵۰۰۰۰ و شاید ۱۰۰۰۰۰ را هم رد کرده بود.

روزنامه هم‌میهن: خدا رحم کرد رئیسی سال ۹۶ رئیس‌جمهور نشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه هم‌میهن با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت سیدابراهیم رئیسی به کنایه نوشت: خدا رحم کرد رئیسی سال ۹۶ رئیس‌جمهور نشد وگرنه دلار ۱۰۰ هزار تومان را رد کرده بود.

به گزارش هم میهن، «خدا رحم کرد من رئیس‌جمهور نشدم که دلار بشود ۵۰۰۰ تومان» بله؛ درست خواندید. این جمله تبلیغاتی آقای رئیسی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری درباره انتخابات سال ۹۶ است. گرچه از باب مطایبه و تخطئه طرف مقابل بیان شده و قولی در آن داده نشده است، ولی همین مطایبه واجد همه حرف‌های زده و نزده است. اکنون دلار مرز ۳۸۰۰۰ تومان را رد کرده و از برآورد سال گذشته سازمان برنامه و بودجه عبور کرده است. آیا امروز آقای رئیسی حاضر می‌شوند که درباره این گزاره خود توضیح دهند و با خنده بفرمایند که شوخی کردم و جدی نگفتم؟ اگر شوخی گفته‌اند باید متوجه تبعات شوخی با سرنوشت و زندگی مردم باشند. اگر هم جدی گفته‌اند، پاسخ دهند. البته پاسخ ایشان روشن است؛ تقصیر دولت‌های قبل است!

این روزنامه در ادامه به کنایه نوشته است: باید تکرار کنیم که خدا رحم کرد که در سال ۹۶ ایشان رئیس‌جمهور نشده بود و الا اکنون دلار ۵۰۰۰۰ و شاید ۱۰۰۰۰۰ را هم رد کرده بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها