کد خبر: 668785
تاریخ انتشار :

لفاظی‌های مضحک نتانیاهو علیه ایران

ایرنا/ نتانیاهو گفت: کابینه در راستای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران و ارتقای سطح (به اصطلاح) "صلح" با همه همسایگان با حفظ امنیت و منافع اسرائیل تلاش خواهد کرد.

لفاظی‌های مضحک نتانیاهو علیه ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: خط مشی اصلی کابینه این است که شهرک سازی را در تمامی مناطق الجلیل، النقب، بلندی‌های (اشغالی) جولان و کرانه باختری توسعه دهد.

نتانیاهو گفت: کابینه با جدیت تمام برای محافظت از امنیت داخلی و تأمین امنیت شخصی اسرائیلی ها تلاش خواهد کرد.

وی همچنین با تکرار لفاظی های خود علیه ایران و سخن از سازش با برخی حکام عرب گفت: کابینه همچنین در راستای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران و ارتقای سطح (به اصطلاح) "صلح" با همه همسایگان با حفظ امنیت و منافع اسرائیل تلاش خواهد کرد.

نخست وزیر مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی درحالی برنامه کلی کابینه‌اش را تشریح کرده است که کِنست (پارلمان رژیم اسرائیل) فردا (پنجشنبه) به نتانیاهو ۷۳ساله رای اعتماد خواهد داد و اگر این اتفاق بیفتد او نخست وزیر و لاپید رئیس اردوگاه مخالفان خواهد شد.

نتانیاهو برای جلب اعتماد کنست باید آرای حداقل ۶۱ نفر از ۱۲۰ نماینده را به دست آورد و باتوجه به اینکه ائتلاف نتانیاهو ۶۴ رای دارد، کسب رای اعتماد به وی تضمین شده است.

به عقیده تحلیلگران سیاسی، حضور راست افراطی و احزاب دینی صهیونیستی و حریدی در قدرت از یک سو باعث خواهد شد که بحران و چند دستگی داخلی در رژیم صهیونیستی تشدید شده و ائتلاف حاکم آینده به ریاست نتانیاهو رویکرد و سیاست‌های بسیار افراطی و فاشیستی را علیه فلسطینی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی و در کرانه باختری و قدس و نوار غزه در پیش بگیرد و از سوی دیگر، سطح تنش‌ها در منطقه را افزایش دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها