کد خبر: 668859
تاریخ انتشار :

حجت الاسلام سعیدی:

دشمن با جنگ ترکیبی درپی تردید در مشروعیت نظام است

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: جنگ ترکیبی خطرناکترین و پیچیده‌ترین جنگی است که در کشور هدف طراحی می‌شود و این جنگ در کشور برای تردید در مشروعیت نظام شکل گرفت اما ملت ایران ثابت کردند سرآمدان مردم جهان هستند.

دشمن با جنگ ترکیبی درپی تردید در مشروعیت نظام است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم گرامیداشت سالروز ۹ دی ماه در میدان آیینی امام حسین(ع) با بررسی فتنه ۱۴۰۱ و با اشاره به نقش آمریکا و دشمنان ملت ایران در وقایع اخیر گفت: آمریکا در عرصه نظامی، اقتصادی و تمدنی با مشکلات عدیده ای مواجهه شده و برای ایران براندازی را طراحی کرده‌ است. آنها می‌گویند ایران دارای قدرتی است که این کشور را کنار قدرت های بزرگی قرار داده است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا ادامه داد: ظرفیت ۶۰درصد غنی سازی نگرانی آنها را در پی داشته؛ در حالی که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی در گفتمان ما بمب اتم معنا ندارد.

سعیدی افزود: قدرت دفاعی و منطقه ای کشورمان در جهان اقتدار ایران را به نمایش گذاشت و منجر به نگرانی دشمن شده است وآنها در پی جدایی ملت از رهبری هستند که این آرزو را با خود به گور می‌برند.

وی افزود: جنگ ترکیبی خطرناکترین و پیچیده‌ترین جنگی است که در کشور هدف طراحی می‌شود و این موضوع در کشور ما برای تردید در مشروعیت نظام است اما ملت ایران ثابت کردند که سرآمدان مردم جهان هستند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در چهار دهه انواع فتنه‌ها را تجربه کرده است و امروز هم دشمنان می‌خواهند مردم را از انقلاب جدا کنند اما همچون گذشته ناکام ماندند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به نقش رهبری در هدایت مردم برای مقابله با فتنه‌ها تاکید کرد: مردم ایران با حماسه آفرینی و حضور خود در صحنه‌ها همیشه نشان داده‌اند که وفادار به نظام و انقلاب هستند و در سخت ترین شرایط مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند.

سعیدی تاکید کرد: در مقابل ملت ایران سه راه بیشتر وجود ندارد یک جنگ با آمریکا، که آمریکا قدرت جنگیدن با ایران ندارد و راه دوم تسلیم است این برای ملت ایران پذیرفتنی نیست و راه سوم مقاومت فعال است که زمینه ساز موفقیت ملت ایران است.

وی با اشاره به وقایع اخیر در کشور گفت: طی گزارشی که اوایل امسال سنتکام به پنتاگون ارائه کرد به نقل از کارشناسان آمریکایی اعلام کرد ایران از دسترس آمریکا در حال خارج شدن است و چنانچه آمریکا اقدام سریع انجام ندهد، دیگر بازگرداندن ایران به دامن غرب غیرممکن خواهدبود.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا تصریح کرد: گزارشات دیگری هم از داخل ایران به دست آنها رسیده بود که بر اساس آن معتقد بودند مردم ایران آماده یک تحول بزرگ هستند. آنان به این نتیجه رسیده بودند که ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است و به عنوان مدل جدیدی از حکمرانی، حکمرانی‌های موجود در جهان و به ویژه کشورهای غرب را به چالش کشیده است.

سعیدی بابیان اینکه اینکه آمریکا در عرصه بین المللی با سه چالش بزرگ مواجه است، تاکید کرد: اولین مورد چالش نظامی آنها با روسیه است. مسئله بعدی چالش فناوری و اقتصادی آمریکا با چین است و سومین چالش آنان هم در عرصه تمدنی با کشورهایی است که لیبرال دموکراسی را دچار مشکل کرده اند که ایران در سدر این کشورهاست. در نتیجه آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده و به طمع افتاده اند تا ایران را به سمت کشورهای غربی بکشانند و یک طرح همه جانبه سراسری را برای کشور ما طراحی کردند.

وی اضافه کرد: ایران امروز خطری جدی برای رژیم صهیونیستی است و دامنه نفوذ کشور ما فراتر از جغرافیای ایران از باب المندب و مدیترانه تا مراکش گسترده شده است.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها