کد خبر: 669078
تاریخ انتشار :

نماینده مجلس: آمریکا هنوز انتقام سخت ایران را ندیده است

فارس/ نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: آمریکا هنوز انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران را ندیده و من ایمان دارم که آن وعده الهی و انتقام سخت را در آینده بسیار نزدیک، خواهیم گرفت.

نماینده مجلس: آمریکا هنوز انتقام سخت ایران را ندیده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سلمان اسحاقی، نماینده مردم قائن در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نه‌تنها برای انقلاب اسلامی، بلکه برای محور مقاومت و جهان اسلام نیز زنده است.

وی افزود: ما وقتی‌که صحبت از حاج قاسم سلیمانی می‌کنیم صحبت از یک شخص نیست بلکه صحبت از  شخصیتی است که از خود، راهی را به یادگار گذاشته و این راه، همیشه به برکت آن خونی که ریخته شد، مطمئناً روشن خواهد بود.

اسحاقی تصریح کرد: ما امروز می‌توانیم با جدیت بگوییم که برکت خون حاج قاسم سلیمانی، مثل برکت خون شهدای کربلاست. بیش‌از 1400 سال از قیام اباعبدالله در کربلا می‌گذرد اما می‌بینیم که هنوز خون این شهیدان کربلا در روشنایی چراغ اسلام روزبه‌روز روشن‌تر می شود.

وی افزود: همانگونه که امام راحل ما فرمودند: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته است، امروز هم من می‌توانم عرض کنم که خون حاج قاسم سلیمانی و امثال حاج قاسم سلیمانی این انقلاب را زنده نگه‌داشته و مطمئناً همان روشنایی که در خون سیدالشهدا و یارانش است، در این مسیر نیز ادامه دارد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاورد مکتب شهید سلیمانی در منطقه، خاطرنشان کرد: ما امروز در منطقه می‌بینیم که داعش دیگر جرأت حضور و خودنمایی ندارد. دیگر جرأت آن ظلم و جنایت‌ها را ندارد و این به آن دلیل است که داعش می‌داند که اگر شخص حاج قاسم سلیمانی در دنیا نیست، اما تربیت‌شدگان حاج قاسم، کم‌تر از او نیستند.

وی افزود:من هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم که ایشان آن زمان به غرب اعلام کرد که حواستان باشد، آن‌جایی که شما فکر نمی‌کنید ما هستیم. این یعنی که حاج قاسم تربیت‌شدگانی دارد و در جاهایی هستند که همیشه برای دفاع از مظلوم، دفاع از محور حزب‌الله و دفاع از انقلاب اسلامی حاضر هستند. پس دشمن هیچ‌وقت فکر نکند که ما اگر وجود حاج‌قاسم رو نداریم، می‌تواند آن ظلم و زورگویی سابق خود را انجام دهد.

اسحاقی تاکید کرد: ما ۲ وعده‌ صادق و وعده الهی را از مقام معظم رهبری داریم. اول اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و زمانی که اندکی تأمل در احوالات این روزهای رژیم صهیونیستی می‌کنیم، شاهد این هستیم که واقعاً رژیم صهیونیستی از داخل در حال فروپاشی است. همین الان اخبار و اطلاعاتی هستش که بسیاری از مهاجرین به رژیم صهیونیستی که با زور و قدرت پول و با وعده‌های الکی به رژیم صهیونیستی رفتند،به دنبال این هستند که از آنجا خارج شوند و این روزها شدیداً خروج افراد از رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم. این وعده الهی در مورد رژیم صهیونیستی است که روزبه‌روز شاهد تحقق و نزدیکی آن هستیم.

وی در مورد وعده دوم رهبری در خصوص انتقام سخت گفت: آمریکا هنوز تاوان انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران را  ندیده و من ایمان دارم که آن وعده الهی و انتقام سخت را در آینده بسیار نزدیک، خواهیم گرفت و فرزندان نازنین انقلاب اسلامی که همیشه مایه فخر و مباهات انقلاب بودند، برای آن زمان، تربیت‌شده اند.

اسحاقی ادامه داد:  امروز می‌بینیم که غرب یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا به‌هیچ‌وجه در منطقه نمی‌تواند خودنمایی کند و این ثبات امنیتی که در منطقه داریم، بخشی از آن انتقامی است که از آمریکا گرفتیم و امروز می‌بینیم که آمریکا و رژیم صهیونیستی حتی جرأت حضور در منطقه را ندارند و در سوریه، عراق، یمن و لبنان شاهد این هستیم که رژیم صهیونیستی به‌هیچ‌وجه جرأت این‌که حتی یک‌بار دیگر بتواند خودنمایی کند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اما این را به شما بگویم که انتقام سخت ما از شخص ترامپ که بانی تروریسم در این سال‌هاست خواهدبود و امیدوارم که ما بتوانیم با تثبیت امنیت در این منطقه و همراهی دولت‌های منطقه نشان دهیم که غرب و اسرائیل دیگر هیچ‌وقت در این منطقه جایی نخواهند داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها