کد خبر: 671084
تاریخ انتشار :

ببینید آمریکا بالن جاسوسی چین را هدف قرار داد

بالن جاسوسی چین که طی روزهای گذشته باعث ایجاد تنش میان پکن و واشنگتن شده بود، توسط آمریکا سرنگون شد. پیشتر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دستور سرنگونی این پهپاد را صادر کرده بود. به گزارش جماران؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، آمریکا بالن جاسوسی چین را سرنگون کرد. بالن جاسوسی چین که طی روزهای گذشته باعث ایجاد تنش میان پکن و واشنگتن شده بود، توسط آمریکا سرنگون شد. پیشتر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دستور سرنگونی این پهپاد را صادر کرده بود. منابع خبری اعلام کرده بودند که آمریکا منتظر آن بود که این بالن بر فراز اقیانوس اطلس برسد و سپس اقدام به سرنگونی آن بکند. سخنگوی اداره هوانوردی فدرال در بیانیه ای اعلام کرده است که فعالیت سه فرودگاه در ایالت کارولینای آمریکا به دلیل عبور یک بالون چین از این منطقه متوقف شده است. دولت آمریکا همچنین حریم هوایی نزدیک ساحل میرتل را از ساعت ۱۲:۴۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲:۴۵ بعد از ظهر به منظور "دفاع از حریم ملی هوایی" بسته است.

ببینید آمریکا بالن جاسوسی چین را هدف قرار داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بالن جاسوسی چین که طی روزهای گذشته باعث ایجاد تنش میان پکن و واشنگتن شده بود، توسط آمریکا سرنگون شد. پیشتر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دستور سرنگونی این پهپاد را صادر کرده بود.
به گزارش جماران؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، آمریکا بالن جاسوسی چین را سرنگون کرد.
بالن جاسوسی چین که طی روزهای گذشته باعث ایجاد تنش میان پکن و واشنگتن شده بود، توسط آمریکا سرنگون شد.
پیشتر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دستور سرنگونی این پهپاد را صادر کرده بود.
منابع خبری اعلام کرده بودند که آمریکا منتظر آن بود که این بالن بر فراز اقیانوس اطلس برسد و سپس اقدام به سرنگونی آن بکند.

سخنگوی اداره هوانوردی فدرال در بیانیه ای اعلام کرده است که فعالیت سه فرودگاه در ایالت کارولینای آمریکا به دلیل عبور یک بالون چین از این منطقه متوقف شده است.

دولت آمریکا همچنین حریم هوایی نزدیک ساحل میرتل را از ساعت ۱۲:۴۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲:۴۵ بعد از ظهر به منظور "دفاع از حریم ملی هوایی" بسته است.


 

حجم ویدیو: 645.24K | مدت زمان ویدیو: 00:00:12 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها