کد خبر: 671503
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با حسین کنعانی‌مقدم

اپوزیسیون خارج‌نشین کاریکاتوری از انقلاب هم نیستند

حسین کنعانی‌مقدم گفت: اپوزیسیون کنونی را ترکیب سطنت‌طلب و لومپن‌ها یا همان سلبریتی‌های فراری می‌دانم که از پشت به ملت ایران خنجر زدند. این ترکیب با همراهی وهابیت و منافقین کار می‌کنند.

اپوزیسیون خارج‌نشین کاریکاتوری از انقلاب هم نیستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: نشست اپوزیسیون خارج‌نشین نشان داد که آنها اولا تا چه میزان میان خودشان درگیر اختلاف هستند و ثانیا با مشاهده ترکیب آنها فقر سواد، آگاهی و البته نداشتن پایگاهی مردمی به چشم می‌خورد.

حسین کنعانی‌مقدم، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «سال‌هاست که سناریوی عربی-عبری-غربی دنبال ایجاد یک آلترناتیو در برابر جمهوری اسلامی است. حتی قبل از ناآرامی‌های اخیر آمریکایی‌ها گفته بودند که رئیس‌جمهور بعد از جمهوری اسلامی مریم قجر است. از آن سو عده‌ای عناصر باقی‌مانده نظام سلطنت و فراری‌های ضدانقلاب به کمک دلارهای نفتی دور هم جمع‌ شده‌اند و به خیال خود اپوزیسیونی علیه نظام راه انداخته‌اند اما در واقعیت خود آنها هم می‌دانند که هیچ جایگاهی میان مردم ندارند. ترکیب اینها نشان می‌دهد همه‌شان نیروهایی وطن‌فروش هستند؛ چهره‌هایی که هیچگاه کوچک‌ترین قدمی برای مردم ایران برنداشته‌اند».

او ادامه داد: «من اپوزیسیون کنونی را ترکیب سطنت‌طلب و لومپن‌ها یا همان سلبریتی‌های فراری می‌دانم که از پشت به ملت ایران خنجر زدند. این ترکیب با همراهی وهابیت و منافقین کار می‌کنند. جالب است که بین خودشان هم هیچ اشتراک فکری و انسجامی ندارند و واقعیت این است که آنها کاریکاتوری از انقلاب هم نیستند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «ما انکار نمی‌کنیم که در داخل اعتراضاتی هست که به دلیل عملکرد مسئولان است و تردید نکنید حتی معترضان هم خواهان براندازی نیستند».

کنعانی‌مقدم در پایان گفت: «برخی از سران اصلاحات، مشخصا موسوی و خاتمی با بیانیه‌های اخیرشان نشان دادند به بن‌بست رسیده‌اند و برای رهایی از این بن‌بست با تکرار شعار زن، زندگی، آزادی می‌خواهند خود را به اپوزیسیون خارج از کشور نزدیک کنند و به نوعی به آنها پیام دادند که از ما حمایت کنید».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها