کد خبر: 671809
تاریخ انتشار :

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

ایرنا/ نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی‌اکبری در مصلی امام خمینی ره برگزار می‌شود.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: طبق روال، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلی امام خمینی(ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: در بخش معرفی کتاب، به مناسبت مبعث رسول اکرم، پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله، کتاب «سه کاهن» نوشته مجید قیصری معرفی می‌گردد.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: کتاب «سه کاهن» که توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است، به یک روز از زندگی پیامبر اکرم (ص) در سن چهار سالگی بازمی‌گردد. در این داستان حلیمه دایه پیامبر(ص) در تلاشی قابل توجه، سعی دارد تا جان آن حضرت را از گزند کاهنانی نجات دهد که می‌خواهند بر اساس نشانه‌های ظاهری پیامبر خاتم(ص)، وی را در کودکی از بین ببرند.

نگارنده در مقدمه کوتاهی بر این رمان می‌نویسد: بهانه را منتهی الامال شیخ عباس قمی به دستم داد، روایت در روایت، ناب و خواندنی، کتاب شیخ پر از بهانه است و من هم بهانه جو. بخش عمده این داستان از زبان حلیمه و اطرافیان او جلو می رود و نویسنده با شگردی قابل توجه هیچ کدام را از زبان پیامبراکرم (ص) بازگو نمی کند. او درحقیقت سعی دارد تا پیامبر را از زبان اطرافیانش توصیف کند.

کتاب «سه کاهن» با ۳۰درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه واقع در ضلع شرقی شبستان مصلی در معرض انتخاب علاقمندان می‌باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها