کد خبر: 671996
تاریخ انتشار :

جزئیات جدید از پرونده دختر شیرازی گم‌شده | «سما جهانباز» کجاست؟

تسنیم: سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی شیراز از بازداشت یازدهمین متهم در پرونده گم شدن "سما جهانباز" دختر جوان اصفهانی خبر داد.

جزئیات جدید از پرونده دختر شیرازی گم‌شده | «سما جهانباز» کجاست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

افشین محمدی دره شوری معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در تشریح آخرین جزئیات پرونده ناپدید شدن "سما جهانباز" دختر اصفهانی در شیراز، با اشاره به اینکه تحقیقات قضائی این پرونده به صورت شبانه‌روزی و دقیق تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال بررسی است، اظهار داشت: اخیراً یک نفر دیگر مرتبط با این پرونده بازداشت شده و تحقیقات قضایی و پلیسی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هنوز از سرنوشت این دختر جوان خبر قطعی در دست نیست گفت: در روند پیگیری و بررسی این دختر اصفهانی تاکنون ۱۱ نفر دستگیر شدند که تعداد ۱۰ نفر به دلیل تکمیل اولیه تحقیقات و رفع ظن فعلاً آزاد شده‌اند و اخیراً یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شده است.

این مقام قضائی خاطر نشان کرد: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی با نظارت مستقیم مقام قضائی همچنان ادامه دارد و همه دستورات لازم قضائی به ضابطین در جهت باز شدن گره این پرونده همچنان ادامه دارد و ان‌شاءالله بتوانیم زودتر به نتیجه رسیده و در خصوص آن اطلاع‌رسانی کنیم.

محمدی دره شوری با اشاره به اینکه به لحاظ قضائی و پلیسی در خصوص سرنوشت سما هر موضوعی محتمل و از فرضیات است، بیان کرد: پسر پیراهن قرمزی که پدر وی مدعی است که او دخترش را ربوده است نیز دستگیر و مدت‌ها در بازداشت بود که با بررسی‌های انجام شده توسط تیم ویژه پلیس آگاهی و بررسی دوربین ها و به دلیل‌ فقد دلایل بزهکاری، فعلا آزاد شده است.

سما سمیران جهانباز دختر ۲۲ ساله اصفهانی، تابستان امسال همراه خانواده‌اش به منزل یکی از اقوامشان در شیراز رفته بود. او شب بیست و پنجم تیرماه برای فروش یک قطعه طلای کوچک به طلافروشی رفت و تلفنی به مادرش خبر داد ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دیگر به خانه می‌رسد، اما بعد از این تماس گوشی‌اش خاموش شد و از آن روز تا حالا هیچ خبری از او نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها