قیمت بنزین | قیمت بنزین جدید

صفر تا صد افزایش قیمت بنزین در سال جدید | قیمت نهایی بنزین اعلام شد

وزیر نفت: هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین نداریم.

کدخبر : 841
سایت سرگرمی روز :

قیمت بنزین بعد دهه هشتاد یکی از پر بحث ترین موضوعات در بین دولت و مردم شد. در سال های اخیر شاهد سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین بوده ایم. قیمت بنزین سهمیه ای 1500 تومان و قیمت بنزین آزاد 3000 تومان میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار روز از قیمت بنزین را برای شما قرار داده ایم. شما میتوانید در ادامه بروزترین خبر از قیمت بنزین را مطالعه کنید.

وزیر نفت: هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین نداریم.

وزیر نفت گفت: دولت و مجلس هیچ‌برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.

جواد اوجی در ارتباط زنده با اخبار سیما گفت: دولت و مجلس در هیچ‌کجا از جمله قانون بودجه 1402 برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.

وزیر نفت در پاسخ به سوالی مبنی بر درنظر گرفتن سهیمه بنزین نوروزی گفت: هنوز در این حوزه تصمیم‌گیری نشده است و امیدواریم با مدیریت مصرف بخش بنزین بتوانیم رفاه را برای مردم فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: افزایش قیمت بنزین در بودجه مطرح نشده و موضوع افزایش قیمت مطرح نیست.

جلیل سالاری امروز در خصوص احتمال افزایش قیمت بنزین در سال آینده و تخصیص بنزین نوروزی، اظهار کرد: هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد و تا کنون برای تخصیص سهمیه بنزین نوروزی تصمیم گیری نشده است.

وی افزود: در ایام عید شاهد افزایش مصرف هستیم و در شرایط کنونی میانگین مصرف ١٠٣ تا ١٠٤ میلیون لیتر در روز است.

وی با اشاره به تحویل بنزین به خانواده‌هایی که بنزین خودرو ندارند، گفت: پیشنهادی در کمیسیون تلفیق مطرح شده که بنده اطلاع ندارم که تاکنون رای آورده است یا خیر؛ بعد از کمیسیون تلفیق وارد صحن علنی خواهد شد و نهایتا در قانون بودجه تعیین تکلیف می‌شود و تاکنون پیشنهادی در این راستا به ما داده نشده است.

سالاری اضافه کرد: ضمن این‌که این دسته از افراد می‌توانند از ظرفیت کارت‌هایی که در جایگاه‌ها قرار دارند کماکان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که تمرکز روی تحویل کارت سوخت به همه افراد دارای خودرو قرار گرفته است اظهار کرد: اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و در حوزه شخصی‌سازی که صورت گرفت تاکنون سه میلیون و 200 هزار کارت را تحویل داده‌ایم و الباقی نیز پاکت‌ گذاری می‌شود و تحویل افرادی که فاقد کارت سوخت هستند خواهد شد.

وی ادامه داد: در این ایام با توجه به این‌که سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها را برعهده داشتیم و با توجه به شرایط سرد سال می‌بایست سوخت حمل و نقل را پوشش می‌دادیم به طوری که روزانه حدود 85 میلیون لیتر نفت گاز باید در بخش حمل و نقل توزیع می‌شد همچنین 105 میلیون لیتر بنزین را جابه‌جا می‌کردیم لذا باید برای این مساله مدیریت صورت می‌گرفت تا در مجاری عرضه توقف اتفاق نیفتد.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که همکاران ما در مجموعه مدیریت اقداماتی را انجام دادند که با استفاده از این اقدامات توانستیم تامین سوخت زمستانی را مدیریت کنیم، گفت: در حوزه بنزین 40 لیتری باید گفت که موضوع روی بنزین 40 لیتری نیست در برخی از مواقع محدودیت وجود ندارد و بحثی از محدودیت عرضه سوخت نیست اما در فصول سال که نتوانیم سوخت را جابه‌جا کنیم یکسری اقدامات را در برخی مناطق پیش‌بینی می‌کنیم که فعلا این موضوع در تهران و کلانشهرها مطرح نشده است.

تفاهمنامه افزایش همکاری‌های ایران و عمان در حوزه افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی، محصولات پتروشیمی و توسعه میادین نفت و گاز با حضور وزیر نفت و وزیر انرژی و منابع معدنی عمان امضا شد.

آقای جواد اوجی وزیر نفت کشورمانپس از دیدار با سلیم بن‌ناصر العوفی وزیر انرژی و منابع معدنی عمان، با اشاره به مذاکرات پیشین با همتای عمانی در مسقط و تهران و برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با وزارت انرژی این کشور، گفت: در جلسه امروز، در ارتباط با توسعه میادین نفتی و گازی، سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی و پتروپالایشگاه‌ها مذاکراتی انجام شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های نفتی و گازی که جمهوری اسلامی و عمان دارند، توافقات خوبی در حوزه توسعه میادین نفتی و گازی، سرمایه گذاری در بخش پایین دست یعنی حوزه پتروپالایشگاه‌ها و پتروشیمی و همچنین صادرات فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی در دستور کار قرار گرفت.

آقای اوجی تاکید کرد: تفاهمنامه‌ای نیز در این حوزه امضا شد تا با توجه به ظرفیت‌های موجود، شاهد افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی و توسعه میادین نفت و گاز همراه با کشور عمان باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار صداوسیما درباره ارائه جزئیات این تفاهمنامه نیز گفت: امروز مقدمات مذاکرات صورت گرفت و بحث که جدی‌تر شد، اطلاعات را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    جوجه را آخرپاییز می شمارند دروغ محض است امکان ندارد بنزین گران نشود فعلا نمی خواهند تشنج ایجاد کنند به دروغ میگن افزایش قیمت-بنزین نداریم

  • ناشناس
    0

    چرا بنزین راگران کنند که هزار مشگل است برق یکباره سه برابر گاز همینجور تلفن هم بی‌سر و صدا.

  • احمد
    0

    انسان باید خودش درقضاوت انصاف داشته باشد ما بعنوان مسلمان باید بدانیم حیف ومیل واسراف حرام است وجدانن یک بطری نوشابه سیودنج هزار تومان است خدا ر خوش نیاید بنزین لیتری سه هزار تومان به قرآن این حیف ومیل کردن است بنزین باید حداقل لیتری یکصد هزار تومان باشد الان چهار سال است قیمت بنزین ثابت است آیا تورم نداشته‌ایم پس تورم بوده هیچ ربطی به بنزین ندارد بنزین اگر براساس کارت ملی باشد حساب کنید یک روستای با پنچ سر هایله اگر یکصد لیتر سهمیه بنزین داشته باشد در ماه ولیتری حداقل یکصد تونن بفروشید چه درآمدی بدست خواهد اورد

  • ناشناس
    3

    این مردم ازگرانی سودمیبرن .خواهشن گران شود

  • نقی
    2

    خود

  • Yasin
    0

    😚