کد خبر: 673553
تاریخ انتشار :

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در پایتخت هشدار نارنجی هوا صادر شده‌است.

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حامد یزدی مهر روز چهارشنبه با بیان اینکه طی هشدار صادر شده فعالیت سامانه بارشی از عصر چهارشنبه در ارتفاعات و روز پنجشنبه در سطح استان تهران قوت می گیرد، اعلام کرد: از مخاطرات این سامانه بارشی رگبار و رعدو برق و وزش باد و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی شده است.

️وی به وقوع برف و کولاک در ارتفاعات بالادست نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از همه کوهنوردان حرفه ای و آماتور می خواهیم از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

️مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه به احتمال آبگرفتگی معابر اشاره کرد و اظهار داشت: احتمال جاری شدن روان آب نیز دور از انتظار نیست.

️یزدی مهر ادامه داد: با توجه به پیش بینی احتمال اختلال تردد در جاده های کوهستانی از مردم می خواهیم ضمن رعایت نکات ایمنی جاده های کوهستانی در صورت ضرورت نداشتن از تردد خودداری کنند.

این مسئول در خصوص احتمال وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای برای روزهای پنجشنبه و جمعه هشدار داد و یادآور شد: توصیه مدیریت بحران این است که مردم مراقب سازه های سست باشند و با توجه به احتمال سقوط اشیا از قرار گرفتن کنار تابلوهای تبلیغاتی و ساختمان های نیمه کاره و درختان اجتناب کنند.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها