کد خبر: 673688
تاریخ انتشار :

پاسخ صداوسیما به انتقادی درخصوص عدم پوشش مراسم سالگرد یادگار امام

در پی انتقاد پایگاه خبری جماران از صداوسیما به خاطر عدم پوشش خبری مراسم سالگرد یادگار امام، روابط عمومی معاونت سیاسی این سازمان پاسخی را ارسال کرد.

پاسخ صداوسیما به انتقادی درخصوص عدم پوشش مراسم سالگرد یادگار امام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متن پاسخ صداوسیما در پی می‌آید: در پاسخ به خبر منتشر شده در پایگاه خبری جماران درباره بایکوت مراسم سالگرد یادگار امام و عدم اعزام تیم خبری به اطلاع می رساند هیچ نامه یا درخواست شفاهی برای پوشش این مراسم در خبرگزاری صداوسیما دریافت نشده است. همچنین به منظور گرامیداشت یادگار امام، مستند احمدآقا دوبار پنجشنبه و جمعه در شبکه خبر پخش شده است. 

انتقاد سایت جماران از عدم پوشش رسانه‌ای مراسم سالگرد یادگار امام در صداوسیماانتقاد سایت جماران از عدم پوشش رسانه‌ای مراسم سالگرد یادگار امام در صداوسیما1401/12/26 - 14:01

توضیح جماران:

گرچه عموم مخاطبان و عاشقان حضرت روح الله می دانند که برنامه های عمومی مرتبط با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بیت حضرت امام در حرم، حسینیه جماران، بیوت تاریخی در خمین، قم، نجف و سایر موارد طبق روال از طریق جماران به اطلاع عموم رسانده می شود و حضور پرشور مردم عزیز در همین مراسم هم که از تصاویر گویاست نیازی به هیچ اما و اگری نمی گذارد ولی چون در پاسخ روابط عمومی معاونت سیاسی صداوسیما ادعا شده هیچ دعوت شفاهی و کتبی صورت نگرفته لازم است تاکید شود که نامه ای جهت اطلاع رسانی و دعوت از همکاران صداوسیما جهت یادآوری و انجام وظیفه شان در پوشش همین رویداد در تاریخ ۲۴ اسفند ارسال شده است.

مجددا تاکید می شود دربهای مجموعه‌ها و زیر مجموعه‌های موسسه تنظیم و نشر آثار و آستان حضرت امام خمینی برای همه گونه تعامل، باز و آغوش مسئولانش برای همهٔ عاشقان حضرت روح الله گشوده است. 

بارها در دوران مدیریت مدیران محترم صداوسیما دست یاری جهت تبلیغ و ترویج و مشارکت در اتاق فکر تولید محتوا و پژوهش در حوزه اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی، دراز کرده ایم و پیگیر آن بوده و هستیم و کماکان این آمادگی و پیگیری از سوی مجموعه وجود دارد.

باشد که خداوند همه ما را عالم و عامل به وظایف و مسئولیت هایمان قرار دهد. 

برای همه مسئولان و دست‌اندرکاران صداوسیما در آستانه بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان آرزوی توفیق روزافزون و سلامت داریم.

منبع: جماران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها