کد خبر: 675259
تاریخ انتشار :

وزیر نفت عربستان:حمله به آرامکو روز سیاه و بزرگ‌ترین شکست عمرم بود!

ببینید | جدیدترین روایت وزیر نفت عربستان سعودی از حمله به آرامکو: روز سیاه و بزرگ‌ترین شکست عمرم بود! وزیر انرژی عربستان در مصاحبه با MBC که می‌توان آنرا هسته‌ی چرایی چرخش عربستان و بازگشت از سیاست‌خارجی تهاجمی به مدیریت تنش در سطح منطقه دانست، انفجارهای آرامکو در سال ۲۰۱۹ را روز سیاه و تاریک منطقه و بزرگترین شکست عمر خود می‌داند. او در این مصاحبه گفت: ممکن است همه چیز را در زندگی خود فراموش کنم اما روزی که به میدان نفتی بقیق رفتم را فراموش نخواهم کرد؛ روز سیاهی بود، منطقه در تاریکی فرورفته بود، احساس شکستی داشتم که در عمرم تجربه نکرده بودم. حدود ساعت ۱۱ شنبه شب بود. وقتی تنها در ۲۰ دقیقه نیمی از ظرفیت تولید خود را از دست دادیم متوجه شدم وضعیتی ترسناکی است.

وزیر نفت عربستان:حمله به آرامکو روز سیاه و بزرگ‌ترین شکست عمرم بود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ببینید | جدیدترین روایت وزیر نفت عربستان سعودی از حمله به آرامکو: روز سیاه و بزرگ‌ترین شکست عمرم بود!

وزیر انرژی عربستان در مصاحبه با MBC که می‌توان آنرا هسته‌ی چرایی چرخش عربستان و بازگشت از سیاست‌خارجی تهاجمی به مدیریت تنش در سطح منطقه دانست، انفجارهای آرامکو در سال ۲۰۱۹ را روز سیاه و تاریک منطقه و بزرگترین شکست عمر خود می‌داند.

او در این مصاحبه گفت: ممکن است همه چیز را در زندگی خود فراموش کنم اما روزی که به میدان نفتی بقیق رفتم را فراموش نخواهم کرد؛ روز سیاهی بود، منطقه در تاریکی فرورفته بود، احساس شکستی داشتم که در عمرم تجربه نکرده بودم. حدود ساعت ۱۱ شنبه شب بود. وقتی تنها در ۲۰ دقیقه نیمی از ظرفیت تولید خود را از دست دادیم متوجه شدم وضعیتی ترسناکی است.


 

حجم ویدیو: 3.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها