کد خبر: 677516
تاریخ انتشار :

شکایت رسمی نمایندگان مجلس از صدا و سیما + سند

نوباوه، عضو شورای نظارت بر صدا و سیما از شکایت نمایندگان از رسانه ملی به این شورا خبر داد.

شکایت رسمی نمایندگان مجلس از صدا و سیما + سند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بیژن نوباوه وطن عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: تعدادی از نمایندگان از رسانه ملی به خاطر اقدامات اخیرش به شورای نظارت بر صدا و سیما شکایت کردند.

هفته گذشته، مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود، از پیامک یکی از خبرنگاران صداوسیما به نمایندگان، مبنی بر اینکه آیا خودرویی دریافت کرده اند یا خیر؟ خبر داد.

14020220000597_Test_NewPhotoFree

نوباوه در بخش دیگری از مصاحبه خود توضیح داد: شکایت نمایندگان به خاطر نحوه مواجهه و تهیه گزارش از موضوع دریافت خودرو توسط نمایندگان بوده که رسانه ملی تک‌تک از نمایندگان سوال کرده که شما خودرو به صورت رانتی دریافت کرده‌اید یا خیر؟

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما اظهار داشت: این موضوع موجب گلایه‌مندی نمایندگان شده و جمعی از نمایندگان به همین خاطر از رسانه ملی به شورای نظارت بر صدا و سیما شکایت کردند.

در همین راستا، مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی توییتر خود، نوشت: « رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان، تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودروهای تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟»

نوباوه وطن درپایان با تاکید بر شکایت نمایندگان، یادآور شد: این شکایت در جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما مورد بحث و بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها