کد خبر: 680448
تاریخ انتشار :

در برنامه «وارونگی» مطرح شد:

افشاگری سردبیر رسانه شورای عالی امنیت ملی درباره سلبریتی‌ها

محمد قادری در برنامه «وارونگی» در شبکه «افق» گفت: در همان جوامع غربی بیشترین و محکم‌ترین برخوردها با سلبریتی‌هایی می‌شود که حرفی خلاف واقع بزنند و دروغ به مخاطبشان القاء ‌کنند.

افشاگری سردبیر رسانه شورای عالی امنیت ملی درباره سلبریتی‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، محمد قادری سردبیر «نورنیوز» در گفت‌وگویی با برنامه «وارونگی» در شبکه «افق» درباره رفتارهای خلاف امنیت ملی برخی سلبریتی‌های داخلی به اظهارنظر پرداخت.

او در این برنامه گفت: «خاصیت چهره‌های مشهور این است که در جامعه مرجعیت پیدا می‌کنند، طبیعی هم هست اما نباید این مرجعیت پیداکردن و این شهرت در راستای خیانت به جامعۀ خودی مورد استفاده قرار بگیرد».

سردبیر «نورنیوز» ادامه داد: «نمونه‌های همین سلبریتی‌ها را در جوامع غربی‌ هم داریم اما در همان جوامع غربی که شعار آزادی بیان هم داده می‌شود، بیشترین و محکم‌ترین برخوردها را با سلبریتی‌هایی انجام می‌دهند که حرفی خلاف واقع و دروغ به مخاطبشان القاء ‌کنند. کوچک‌ترین حرفی که بزنند تیزترین تیغ سانسور را اِعمال می‌کنند؛ مانند مجری بی‌بی‌سی که آن برخورد با او شد اما ما متأسفانه در ایران و در اوج آزادی بیان، کسانی که در همین نظام و با شرایط همین کشور به اوج شهرت رسیده است، پشت پا می‌زند و دروغ می‌گوید و پای مردم را وسط می‌کشد و می‌گویند به نفع مردمم صحبت می‌کنم. الان بگویند آیا سروان محمد قنبری مردم این کشور نیست؟ اما دریغ از یک استوری سیاه که برای این آدم بگذارند».

قادری با بیان ضرورت برخورد با چنین سلبریتی‌هایی مطرح کرد: «جمهوری اسلامی در این عرصه مظلوم است زیرا مماشات می‌کند و آنها هستند که جمهوری اسلامی را متهم به زدن و اعدام می‌کنند. اکنون نباید با این افراد مماشات شود زیرا این افراد جامعه را درگیر مسائلی می‌کنند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها