کد خبر: 671990
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با منصور حقیقت‌پور

رضا پهلوی خائن و مسیح علینژاد خودفروش است

منصور حقیقت‌پور گفت: این اپوزیسیون‌هایی که در خارج از کشور خودنمایی می‌کنند، هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند.

رضا پهلوی خائن و مسیح علینژاد خودفروش است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: نشست مونیخ به جولانگاه نیروهای اپوزیسیون تبدیل شد؛ نیروهایی که نه در داخل ایران جایگاه و مقبولیتی دارند و نه دارای شأنیت سیاسی و تفکر و اندیشه‌ای هستند و صرف متشکل از بازمانده‌های استبداد سلطنت، جدایی‌طلبان و سلبریتی‌هایی هستند که احتمالا چندخط از علم سیاست هم نمی‌دانند. در این بین پرسش آن است که اروپایی‌ها با ارائه تریبون به اینها چه هدفی را دنبال می‌کنند؟

منصور حقیقت‌پور، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «این اپوزیسیون‌هایی که در خارج از کشور خودنمایی می‌کنند، هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند؛ از آن رضا پهلوی خائن گرفته که دومانش ریشه در خیانت دارند تا آن مسیح علینژاد خودفروش که افتخاش این است که قبل از ازدواج حامله شده است! اینها کیثف‌اند و هیچ جایگاهی در داخل ندارند و ما خیلی مشتاقیم که روزی فرارسد که رودرروی این اراذل و اوباش بایستیم و تلکیفشان را روشن کنیم».

او ادامه داد: «اروپایی‌هایی که به این جماعت تریبون می‌دهند انگار در مصرف مشروبات الکلی زیاده‌روی کرده‌اند که چنین بی‌عقل شده‌اند. کشورهای اروپایی‌ آنقدر بی‌عقل‌ هستند که در جنگ اوکراین منفاع مردم خودشان را فدای آرمان‌های آمریکا کردند. امروز با صراحت می‌توان گفت که کشورهای اروپایی هیچ استقلال سیاسی و استقلال رأیی از خود ندارند و پیرو مطلق آمریکا هستند. غربی‌ها اگر از حضور گسترده مردم در روز 22بهمن درس می‌گرفتند، در کنار یک فاحشه و بازمانده خائن پهلوی نمی‌نشستند. آنها اوج بلاهت خود را نشان دادند».

این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «فرانسه، انگلیس و آلمان مثلثی هستند که گاهی یک ضلعش تیزتر از بقیه می‌شود؛ همان داستان پلیس خوب و پلیس بد که اکنون فرانسه نقض آن ضلع تیز یا همان پلیس بد را ایفا می‌کند که البته ما به همه این نقشه‌ها آگاه هستیم و این بازی‌ها را بلدیم».

حقیقت‌پور در پایان گفت: «اینکه اکنون شخص جنایتکاری مانند پرویز ثابتی هم در میان اپوزیسیون دیده می‌شود، نشان‌دهنده آن است که غربی‌ها و اپوزیسیون هرچه دارند را به میدان آورده‌اند اما هرچه نیروهای بیشتری می‌آورند بدنامی‌شان بیشتر نمایان می‌شود؛ تا جایی که رئیس جنایتکار ساواک را هم در قالب اپوزیسیون نشان می‌دهند و در این شرایط هیچ آبرویی برای اپوزیسیون باقی نمانده است».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها