کد خبر: 681872
تاریخ انتشار :

واکنش معنادار جبلی به انتقادات از صدا و سیما

رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به این سوال که چه موضعی نسبت به انتقاداتی دارید که به صداوسیما درخصوص از بین بردن مخاطبان شبکه نمایش خانگی مطرح می‌شود، گفت: فقط لبخند می‌زنم.

واکنش معنادار جبلی به انتقادات از صدا و سیما
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از مهر، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ واکنش به اینکه گفته می‌شود قانون مجلس دور زده شده است، گفت: الزام نظارت بر نمایش خانگی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سازمان صدا و سیما نیز مجری آن است. ما قانون و مجلس شورای اسلامی را دور نزده‌ایم. می‌توانید این موضوع را از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز جویا شوید.

جبلی تصریح کرد: بر اساس مصوبه این شورا، تقسیم نظارت بر صوت و تصویر فراگیر میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا کاملاً مشخص و وظایف هر کدام به طور کامل تعیین شده است.

وی در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه چه موضعی نسبت به انتقاداتی دارید که به صداوسیما در خصوص از بین بردن مخاطبان شبکه نمایش خانگی مطرح می‌شود، گفت: فقط لبخند می‌زنم.

رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا محصولات نمایش خانگی را تماشا می‌کند؟ گفت: اگر وقت کنم تماشا می‌کنم و سریال‌های سالم را می‌پسندم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها