کد خبر: 682964
تاریخ انتشار :

نائب رییس شورای مرکزی ائتلاف خبر داد:

شروط جدید ایران برای امضای تفاهم نامه با آمریکا

نائب رییس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها آماده تفاهم موقت با ایران هستند، اما جمهوری اسلامی برای مذاکره با آمریکا شروطی دارد.

شروط جدید ایران برای امضای تفاهم نامه با آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پرویز سروری روز سه شنبه در آیین سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر استان سمنان ابراز کرد: هر روز که می‌گذارد کار دشوار می‌شود و شناخت چالش‌ها و پیچیدگی‌ها وظیفه هر جوان انقلابی برای جلوگیری از درگیری با حاشیه‌ها است.

وی افزود: تغییر قدرت در دنیا در حال شکل‌گیری است و جهان غرب به غیرغرب در حال تغییر ماهیت است و ایران نیز باید به جایگاه واقعی خود در نظم نوین جهانی دست یابد.

نائب رییس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته درباره اینکه دنیا در حال تحول بزرگ است، افزود: دنیا از یک منشا به منشا دیگر در حال تغییر وضعیت است و اگر می‌خواهیم در متن قدرت باشیم، باید جایگاه ایران را در نظم نوین جهانی تثبیت کنیم.

نائب رییس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و غرب در حال افول هستند و ایران باید به عنوان یک قدرت موثر برای دست‌یابی به جایگاه خود در نظم نوین جهانی نقش‌آفرینی کند، ادامه داد: با شکل‌گیری نظم نوین جهانی، فروپاشی اقتصادی، اجتماعی و افول آمریکا روز به روز برای همگان نمایان‌تر می‌شود.

سروری اظهار کرد: تحلیل و فهم حرکت‌ها و تعریف راهبرد لازمه جایگاه‌گیری کشور در نظم نوین جهانی است.

همه انقلابی به میدان جهاد تبیین ورود کنند

نائب رییس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: برگزاری باشکوه جشن غدیر در نقاط مختلف کشور از جمله تهران و حضور چهار میلیون نفر در پایتخت کشور در این جشن ،نشان از وحدت و همدلی ملت ایران است.

سروری تصریح کرد: امروز ایران یک مولفه موثر در سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است و این جایگاه نشان از شان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: باید در شرایط فعلی جامعه، هر فرد انقلابی وارد میدان شود و در تحقق جهاد تبیین اهتمام ویژه ورزند.

احزاب در نیروسازی به رسالت خود عمل نکردند

وی بیان کرد: هیچ یک از احزاب به رسالت‌های واقعی خود عمل نکردند و نیروسازی در احزاب شکل نگرفت و باید تحقق این راهبرد جدی گرفته شود.

وی با اشاره به هجمه‌ها علیه دین و ایمان مردم ایران، گفت: جهاد تبیین و روشنگری در بین جوانان راهکار خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان است.

نائب رییس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ابتکار استان سمنان در برگزاری همایش سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اقدامی ارزشمند در نیروسازی و تببین جوانان است.

اولین همایش سه‌روزه سلسله نشست‌های ایمان و امید در استان سمنان ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به مدت سه روز از امروز تا پنجشنبه بیست و دوم تیرماه به میزبانی شهرستان مهدیشهر در حال برگزاری است.

سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور دختران و پسران انقلابی از نقاط مختلف استان سمنان و مسوولان و کارشناسان کشوری و استانی در حال برگزاری است. برگزاری پنل‌های تخصصی، سخنرانی درباره اغتشاشات سال گذشته، غرب‌شناسی، دولت‌ها، تحولات منطقه، شبکه‌های اجتماعی، دفاع مقدس و تجربه‌نگاری، از جمله محورهای این همایش سه روزه است.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها