کد خبر: 686961
تاریخ انتشار :

پلیس خبر داد:

تکمیل ۸۵ درصد ظرفیت پارکینگ‌ها و محل‌های مجاز در مهران

سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به اینکه هیچ گونه مشکل ترافیکی در مرزهای اربعینی وجود ندارد،گفت: مرز مهران پرترددترین مرز از بین مرزهای ۶ گانه بوده است.

تکمیل ۸۵ درصد ظرفیت پارکینگ‌ها و محل‌های مجاز در مهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به اینکه هیچ گونه مشکل ترافیکی در مرزهای اربعینی وجود ندارد،گفت: مرز مهران پرترددترین مرز از بین مرزهای ۶ گانه بوده است. 

به گزارش کانال اطلاع‌رسانی پلیس ایلام ،  «سید کمال هادیانفر» در مرز مهران اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه مشکل ترافیکی در مرزهای اربعینی وجود نداشته است و امیدواریم با همین روند خوب ماموریت بزرگ اربعین حسینی به اتمام برسد.

وی افزود: حدود ۱۰۰۰۰ نفر از همکاران ما به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائرین عزیز اربعین حسینی هستند و خوشبختانه تاکنون شاهد تصادف خاصی در مرزهای اربعینی نبودیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با قدردانی از اقدامات وزارت راه و شهرسازی در مسیرهای منتهی به مرز مهران بیان کرد: ما سال های گذشته در مسیر ایلام-مهران در ایام نزدیک به اربعین حسینی شاهد ترافیک بودیم اما خوشبختانه با اقداماتی که وزارت راه و شهرسازی در این مسیر انجام داده و شاهد کاهش بار ترافیکی هستیم که جا دارد قدردانی کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت پارکینگ های مرز مهران گفت: تقریباً ۸۵ درصد از ظرفیت پارکینگ ها و محل های مجاز در مرز مهران تکمیل شده است.

سردار هادیانفر گفت: با توجه به اینکه تاکنون ۱۵ تا ۲۰ درصد زائران اربعین حسینی به کشور بازگشتند و بازگشت زائران نیز ادامه دارد پیش بینی می‌شود که در روزهای آتی وضعیت پارکینگ های مهران نیز به شرایط مطلوب دست یابد.

رئیس پلیس راهور فراجا در پایان توصیه کرد: با توجه به حجم ترددی که به مرز مهران وجود دارد توصیه ما این است که زائران اربعین حسینی با توجه به گرمای هوا و پیشگیری از معطلی های احتمالی، از مرز خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چذابه برای خروج از کشور به مقصد عراق استفاده کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها