کد خبر: 688196
تاریخ انتشار :

سایت عبری:

پسر محمودعباس در جلسات با مقامات ریاض شرکت کرده است

وب‌سایت انگلیسی زبان تایمز رژیم صهیونیستی گزارش داد که یاسر عباس، پسر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در میان هیئت فلسطینی بوده که هفته گذشته به ریاض رفت تا با مقامات سعودی و آمریکایی در مورد توافق احتمالی عادی سازی روابط بین تل‌آویو و عربستان تحت حمایت آمریکا گفت‌وگو کند.

 پسر محمودعباس در جلسات با مقامات ریاض شرکت کرده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، این وب‌سایت به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که در این هیئت علاوه بر پسر عباس، حسین الشیخ، دبیر کمیته اجرایی ساف، ماجد فرج، رئیس سازمان اطلاعات و مجدی الخالدی مشاور سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین حضور داشتند.

به نوشته این وب‌سایت، «عباس کوچک» (به شرح وب‌سایت)، که هیچ سمت رسمی در تشکیلات خودگردان فلسطین ندارد، در جلساتی با مقامات ارشد سعودی از جمله فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان و همچنین در یک دیدار با هیئت آمریکایی با حضور برت مک‌گورک، مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا و باربارا لیف، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه حضور داشت.

این سایت افزود که رام‌الله، ریاض و واشنگتن تصمیم گرفتند هیچ عکس یا داده‌ای درباره جلسه برگزار شده منتشر نکنند تا به این ترتیب مشارکت پسر عباس از چشم رسانه‌ها دور بماند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها