کد خبر: 688379
تاریخ انتشار :

جزییات انفجارهای گرگان ؛ موشک هم بود

رسانه‌های مختلف از «سقوط یک شیء ناشناس» در بلوار استاندارد و در اطراف محوطه بیمارستان شهید دزجانی شهر گرگان خبر می‌دهند.

جزییات انفجارهای گرگان ؛ موشک هم بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

از تصاویر و عکس‌های منتشر شده می‌توان این برداشت را کرد که یک شیء فلزی می‌باشد. نیروی انتظامی گرگان اعلام کرده که این موضوع در دست بررسی است

 خبرگزاری تسنیم با انتشار ویدیویی گفته که مربوط به این «شیء ناشناس» است و مردم و نیروهای پلیس در اطراف آن جمع شده‌اند. تسنیم نوشته که صدای مهیبی هم هنگام سقوط این شیء ناشناس در شهر گرگان شنیده شده است.

به نوشته تسنیم «برخی از مردم و شاهدان حادثه گفته‌اند که قطعات ناشناخته متعددی در چند نقطه شهر در نزدیکی یکدیگر سقوط کرده است». و پلیس به تسنیم گفته در یکی‌دو نقطه خارج از شهر هم گزارش سقوط داشته‌اند.

خبرگزاری ایرنا صداهای مهیب و این اشیای ناشناس را به یک پهپاد نسبت داده و خبرگزاری میزان مدعی شده پدافند گرگان یک پهپاد ناشناس را زده است.

تکمیلی////////////////////////////////

صبح امروز شهروندان گرگان در نقاط مختلف شهر از شنیده شدن صدای شدید انفجار خبر می‌دهند که گفته می شود یک پهپاد توسط موشک‌های پدافند منهدم شده است.

در حالی که فرمانده انتظامی گرگان عنوان کرده است که در 8 نقطه از شهر سقوط جسم ناشناس گزارش شده است معاون سیاسی استاندار گرگان ساقط شدن ۸فروند پهپاد را تکذیب کرد و گفت این تکه ها مربوط به یک پهپاد می باشد.

سید علی مهاجر  معاون سیاسی استاندار گرگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پهپاد حوالی ساعت ۹صبح ساقط شده و تکه های آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد و در اثر سقوط این پهپاد در مناطق مسکونی دو شهروند مجروح شدند. همچنین وی شایعه ساقط شدن ۸فروند شی را تکذیب کرد و گفت این تکه‌ها مربوط به یک شی است.

برخی منابع از احتمال انهدام یک پهپاد کوچک خبر می‌دهند. برخی از مردم و شاهدان حادثه گفته‌اند که قطعات ناشناخته‌ای در چند نقطه شهر در نزدیکی یکدیگر سقوط کرده است.

خبرنگار برنا گزارش داد که صبح امروز صدای غرش و شلیک پدافند هوایی و انفجار در شهر گرگان شنیده شده است.

تصاویر محل حادثه نشان می‌دهد احتمالاً یک پهپاد دست‌ساز توسط موشک‌های پدافند منهدم شده است.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در ۸ نقطهٔ گرگان سقوط جسم ناشناس گزارش شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها