کد خبر: 691613
تاریخ انتشار :

الناز حبیبی | الناز حبیبی بیوگرافی | الناز حبیبی در دورهمی | الناز حبیبی حیثیت گمشده

الناز حبیبی مریضی سبزک گرفت | این عکس راز بزرگ مریضی الناز حبیبی را لو داد

عکسی از الناز حبیبی منتشر شده است که کاربران اینستاگرام رنگ پوست سبز الناز خانوم رو به شوخی گرفتن.

الناز حبیبی مریضی سبزک گرفت | این عکس راز بزرگ مریضی الناز حبیبی را لو داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمیالناز حبیبی بازیگر بسیار خوش آتیه و جوان کشورمان است. الناز حبیبی قبلا سابقه یک بار ازدواج ناموفق داشته است. ریزه میزه بودن جسته الناز حبیبی باعث شده اغلب نقش دخترهای نوجوان رو تو فیلم ها بهشون بدن. خبرهای جنجالی از ازدواج مجدد الناز حبیبی در فضای مجازی به گوش می رسد که الناز خانوم همچنان هیچ واکنشی به آن نشان نداده است. جدیدترین عکس و حواشی الناز حبیبی را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم و می خوانیم.

الناز حبیبی بعد از سال ها سر به آلبوم قدیمیش زد و بالاخره عکس مادر زیباش رو منتشر کرد.

الناز حبیبی در حال حاضر 34 ساله هست، مجرده و فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس کارگردانی داره. خونواده ی این بازیگر بسیار پر جمعیت هست پنج دختر و یک پسر فرزندان این خانواده هستن، که اکثر اون ها در سوئد زندگی میکنن ولی الناز حبیبی به علت فعالیت به عنوان یه بازیگر و علاقه اش به ایران به خارج از کشور نرفته و ترجیح میده که در ایران باشه در صورتی که خیلی راحت میتونه اقامت سوئد و هر کشور اروپایی دیگر رو داشته باشه. در ادامه عکس مادر این بازیگر رو که سال ها پیش فوت کرده رو می بینید.

بیوگرافی الناز حبیبی

نام :الناز

نام خانوادگی :حبیبی

تاریخ تولد :1367/5/21

محل تولد :تهران

میزان تحصیلات :فوق دیپلم تدوین و لیسانس کارگردانی

زمینه فعالیت:1386 تاکنون

الناز حبیبی از بازیگرای باحال و طنز ایرانیه که البته تو این چند ساله نشون داده هم میتونه به خوبی و راحتی کاراکترای طنز و خنده دار رو ایفا کنه و خوشگل به تصویرشون بکشه، و هم کاراکترایی که اجتماعی طور هستند و ژانر جدی دارن. الناز حبیبی اولین بار با سریال "تا ثریا" بود که شناخته شد اما بعدتر سریال "دردسرهای عظیم" بود که خانوم بازیگر رو به اووووج دیده شدنش رسوند و حسابی مخاطب رو جذب خودش و بازیش نمود. الناز حبیبی بعد دیگه انگاری براش تلویزیون اَخ شد و رفت واسه سینما و تلویزیون.

عکسی از الناز حبیبی منتشر شده است که کاربران اینستاگرام رنگ پوست سبز الناز خانوم رو به شوخی گرفتن.

الناز حبیبی

می بینیم که حالا خانوم خانوما یا در تئاتر حضور دارند و یا در سریال های نمایش خانگی و سینما. فیلم "فسیل" هم که اصلا رو پرده نقره ای ترکونده و پایین بیا هم نیست! اما بهتره بگیم گاهی این مدلیه که یک فیلم به دلیل بازیگرانی اسم و رسم دار به مانند الناز حبیبی و یا بهرام افشاری و هادی کاظمی که درش استفاده میشه میره واسه دیده شدن، درحالی که مخاطب بعد از دیدنش ممکنه بخوره تو ذوقش که این همینه که کلی تعریفشو شنیدم؟ در رابطه با فسیل این حرف زیاد زده شده که البته باید گفت سلیقه ایه دیگه، ولی خب سلیقه عموم مهمه! 

حجاب الناز حبیبی 

الناز حبیبی جزو بازیگران جسور سینما و تلویزیون است که نسبت به کنش های اجتماعی همواره واکنش نشان می دهد و بی تفاوت نیست. خانوم بازیگر همچنین دوستدار حیوانات است و در ماجرا کشتار صدها سگ که در دماوند رخ داد هم بی تفاوت نبود و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اعتراض کرد.

الناز خانوم علاوه بر اینکه متنی اعتراضی تو پیج شخصی خودش منتشر کرد عکسی هم از یک سگ منشتر کرد که در حال ابراز احساس به این حیوان است و دارد او را می بوسد.

طلاق الناز حبیبی و مصاحبه جنجالی خانوم بازیگر

الناز حبیبی خیلی زود و در سن 17-18 سالگی ازدواج کرد و به همین سرعت هم طلاق گرفت و جدا شد خانوم بازیگر که همه نزدیکانش در سوئد هستند و تقریبا با فرهنگ غرب بزرگ شده بعد از اینکه جدا شد بیشتر تایم خودش رو با دوستان و رفقای جذابش می گذراند. البته خانم بازیگر به واسطه همین فرهنگ غربی یک حاشیه بزرگ هم دارد و اون هم مربوط به مصاحبه ای بود که از او درباره نحوه برطرف کردن نیاز جنسی سوال شد. الناز خانوم خیلی صریح و رک گفت که برای رفع نیاز جنسی که حتماً نباید ازدواج کرد!

خودنمایی الناز حبیبی با چهره ظریف رخت سفید!

الناز حبیبی هنرمندی خوشگل و خوش برخورد می باشد که علاقه ای به کلاس گذاشتن مثل سحر خانوم ندارد. البته خانم بازیگر معمولا تیپ و استایل جذابی هم انتخاب میکنه که هم زیبایی خاص خود را داشته باشد و هم نامتعارف نباشد. خانوم خانوما به تازگی تو اکران فیلم پیتوک حضور داشت که لباس سفید و جذابش حسای جلب توجه کرد و چشم همه رو بهش خیره کرد.

الناز حبیبی جزو بازیگران اصلی این فیلم بود به خاطر همین موضوع تو اکران خصوصی فلم هم حاضر شد. البته ناگفته نماند که الناز خانوم پای ثابت همه اکران ها و مراسم های خصوصی است و هر کسی که فیلم بسازه و بخواد اکران خصوصی بگیره حتماً الناز حبیبی جزو مدعوینش هست و خانوم هم به هیچ پیشنهادی نه نمی گه!

درآمد الناز حبیبی از اینستاگرام

الناز حبیبی هم مانند خیلی از خانم های بازیگر عمل بینی داشته اما حداقل مثل بعضیا دائما در حال استفاده از فیلتر های اینستایی و پلنگ طور نیست و یا از آرایش های غلیظ و چهره عوض کن استفاده نمی کند.

اما از این ها که بگذریم این روز ها در اینستاگرام خانم های بازیگر کسب درآمد آنچنانی را از طریق تبلیغات خوب یاد گرفته اند. الناز خانم هم از قافله عقب نمانده و خیلی زیرپوستی و روپوستی و شیک تبلیغاتش را انجام می دهد. الناز حبیبی به تازگی هم برای شرکت هوآوی ویدیویی گرفت و منتشر کرد که در آن بازیگر این تبلیغ می باشد. البته که کمی برای کاربران تعجب داشت اما ظاهرا بازیگرانِ ما در تبلیغات هرررچیزی تبهر خاصی پیدا کرده اند و همگی دو شغله هستند!

البته الناز خانوم به جزو هوآوی برای کسب کارهای کوچک و پیج های اینستاگرامی هم تبلیغ می کنه البته نه خیلی تابلو و تو چشم و یه جورای سوسکی و زیرپوستی!

الناز حبیبی مادر خود را سالهاست که از دست داده و همیشه در سالروز فوت ایشان با پستی در صفحه شخصی خود، از دلتنگی عمیق و دوست داشتن او می نویسد.

این بانوی هنرمند خود را فردی مهربان، معاشرتی، خانواده دوست و سرشار از عشق می‌داند و بزرگترین ترسش در زندگی این است که مردم یا خانواده او را دوست نداشته باشند.

ورود الناز حبیبی به دنیای هنر

الناز حبیبی از کودکی وارد کانون پرورش کودکان شده و در 9 سالگی به طور اتفاقی در اولین فیلم یکی از بستگان که مدیر تولید بودند انتخاب شده و مقابل دوربین رفت.

این بانوی هنرمند از نقشهای کوتاه و تک سکانس شروع به کار کرده و در آثاری همچون سریال روزگار قریب نقش آفرینی کرد تا به امروز که نقش های اول فیلم و سریال ها را بازی می کند.

نوجوانی الناز حبیبی

الناز حبیبی نقش آفرینی در تئاتر، سینما و تلویزیون را به یک اندازه دوست دارد و پذیرش نقش خود را وابسته به متن و شخصیت خود در فیلمنامه می‌داند.

الناز حبیبی بازیگر همدانی سینمای ایران تصویری متفاوت از چهره خود منتشر کرد. وی که عنوان کرده چندین سال پیش یک ازدواج ناموفق را تجربه کرده است در حال حاضر 35 ساله و مجرد می باشد. در ادامه تصویری متفاوت از خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

الناز حبیبی اصالتاً همدانی می‌باشد. کار هنری را در کودکی و با بازیگری در تئاتر آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. او تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است.

این بازیگر از سال 1376 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. الناز حبیبی تاکنون در 3 فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌ است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها