کد خبر: 647430
تاریخ انتشار :

عکس جدید منتشر شده از پریناز ایزد یار

پریناز ایزدیار عکس های جنجالی جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

عکس جدید منتشر شده از پریناز ایزد یار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پریناز ایزدیار بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی است . پریناز ایزدیار اینستاگرامش را به روز کرد . پریناز ایزدیار در اینستاگرامش عکس بسیار زیبایی را از خود و سگ زیباییش در آغوشش منتشر کرد.پریناز ایزدیار پیشتر هم چنین عکسی با یک پرنده گرفته بود. پریناز ایزدیار بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون ایران است.

مدل مو زیبا پریناز ایزدیار در جشنواره| زیبایی بیش از اندازه  پریناز ایزدیار با آرایش ملیحپریناز ایزدیار توانسته توجه منتقدان را به خود جلب کند و بازی‌های ماندگاری در کارنامه او مشاهده می‌شود. پریناز ایزدیار طرفداران بسیاری داردو اصالتا مازندرانی است. پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.پریناز ایزدیار با بازی در فیلم ابدو یک روز کارنامه هنری اش را برای همیشه درخشان کرد.پریناز ایزدیار در یک مصاحبه با گویش مازندرانی حرف زد و باعث تحسین و خنده مجری برنامه قرار گرفت.حواشی زیادی پیرو صحبتهای پریناز ایزدیار به زبان مازندرانی ایجاد شد و کاربران فضای مجازی از این ماجرا شایعاتی ساختند.

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرده و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی همکاری داشته‌است. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین، در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه‌خوانی سفر به نهایت دور به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک به مؤسسهٔ محک که مخصوص کودکان سرطانی است، برنامه‌ای اجرا کردند. آن‌ها تمام پول به دست آمده را به آن مؤسسه واگذار کردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها