سایت هواداری باشگاه استقلال

بهاره رهنما | بهاره رهنما ازدواج مجدد | بهاره رهنما چالش جدید

بهاره رهنما بلاخره ازدواج جدیدش را علنی کرد؟ | رونمایی بهاره رهنما از دسته گل میلیاردی نامزدی اش

بهاره رهنما بلاخره ازدواج جدیدش را علنی کرد؟ | رونمایی بهاره رهنما از دسته گل میلیاردی نامزدی اش

در ادامه عکسی جدید از بهاره رهنما را مشاهده می کنید که حواشی زیادی بدنبال داشته است

بهاره رهنما به تازگی دوباره عمل زیبایی انجام داده است که این تغییر ناگهانی این بازیگر محبوب حواشی زیادی بدنبال داشته است . علاوه بر این بهاره رهنما بخاطر انتخاب لباس و استایل متفاوتی که دارد جز بازیگران پرحاشیه تلویزیون وسینما به شمار می رود.بهاره رهنما دوبار ازدواج کرده است که هردو ناموفق بوده اسن و حاصل ازدواج بهاره رهنما از ازدواج اولش با نویسنده معروف دختری بنام پریاست.دختر بهاره رهنما برای ادامه تحصیل به اتریش رفته است و در رشته موسیقی تحصیل می کند.بهاره رهنما علاوه بر بازیگری در ضمینه کارگردانی هم فعالیت می کند. بهاره رهنما چند کتاب با موضوعات مختلف نوشته است که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

بهاره رهنما

کودکی و خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما تا 10 سالگی یک بچه حاضرجواب و به اصطلاح سرتق بود، همچنین ترانه ها و قصه های زیادی را برای ادا درآوردن در جمع بزرگترها اجرا می کرد. خانم بازیگر در کودکی همیشه دوست داشت یک عالمه بادکنک داشته باشد.

پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما تاجر بود و مادرش به نام پرویز قائم مقامی بازیگر است. بهاره رهنما فرزند دوم خانواده است و یک خواهر و برادر دوقلو دارد به نام های بهانه و رهام. خواهر این بازیگر سرشناس در خارج زندگی می کند. شاید جالب باشد که بدانید خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران آمدند که با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک کردند و عازم انگلستان شدند. پس از مدتی که التهابات سیاسی خوابید دوباره به کشور بازگشتند. بهاره رهنما از دوران کودکی و نوجوانی به تئاتر و سینما علاقه وافری داشت و با پدرش همیشه به تماشای تئاترهای مختلف می رفت. سرانجام پس از چند سال و مهاجرت خانواده به تهران او توانست به شهرت برسد. او در نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی، بازیگری و تبلیغات و در فضای مجازی اینستاگرام بسیار فعال است. بهاره رهنما یک کافه رستوران به نام “گوزن” را در محله  سعادت آباد تهران دارد که مدیریت آن برعهده اوست و در اوقات بیکاری به این کافه می رود. او از معدود هنرمندان وبلاگ نویس است و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی را هم دارد.

بهاره رهنمابهاره رهنما  چهره فعال در اینستاگرام و حوزه بیزینسی و کاری می باشد خیلی ها به بهاره رهنما و همسرش فحش میدهند. اما اگر نگاهی به سابقه بازیگری بهاره رهنما بی اندازید میبینید که به خوبی بسیاری از نقش ها را ایفا کرده و لبخند را بر روی لب مخاطب آورده است. بهاره رهنما در دانشگاه، واحدِ «تحلیلِ نمایش‌نامه۲» تدریس خواهد کرد.

همسر اول بهاره رهنما

متولد 30 دی ماه 1344 در تهران است .او فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم خانی در اکثر ساخته های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته است.

قاسم خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه نویسی را در اولین مرکز گذرانده است. از جمله فیلمنامه های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنماازدواج دوم بهاره رهنما

بهاره رهنما بعد از اینکه از پیمان قاسمخانی جدا شد سال 96 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. آشنایی این دو هم از آنجایی شروع شد که بهاره با شرکت آرایشی بهداشتی آقای عباسی کار تبلیغاتی انجام می داد و این تبلیغ محصول سرانجام به ازدواج ختم شد.

طلاق بهاره رهنما از همسر دومش

بهاره رهنما در متنی در استوری صفحه اینستاگرامش نوشت:

و به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست! من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از "از دست دادن های سخت" :عاطفی، مالی، کاری و ...

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و به عشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام! و با همه وجودم "طلب خیر" برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم. پی نوشت: برنامه شب آهنگی که میبینید ماه ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده.

بهاره رهنماامیرخسرو عباسی در پستی که از برنامه شب آهنگی منتشر کرده، هیچ تصویری از بهاره رهنما موجود نیست و وی اعلام کرده که این برنامه ۴ ماه پیش ضبط شده است. با مشاهده صفحه اینستاگرام بهاره رهنما و عباسی هم می توان دریافت که هیچ تصویری از یکدیگر در پست های آن ها وجود ندارد که مهر تاییدی بر جدایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها