سایت هواداری باشگاه استقلال

یکتا ناصر | یکتا ناصر بیوگرافی | یکتا ناصر ازدواج

رونمایی یکتا ناصر از همسر جدیدش | عکس دونفره یکتا ناصر و همسر دومش اینستاگرامو بهم ریخت

رونمایی یکتا ناصر از همسر جدیدش | عکس دونفره یکتا ناصر و همسر دومش اینستاگرامو بهم ریخت

عکسی از یکتا ناصر در کنار یک مرد در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی بدنبال داشت

در چند وقت اخیر خبر جدایی یکتا ناصر از همسرش در فضای مجازی همه را شوکه کرد اما این زوج هنری هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.یکتا ناصر بازیگر زن و شناخته شده سینما و تلویزیون و تئاتر ایران می باشد. وی از سال 76 با سریال گل های کاغذی وارد عرصه بازیگری شد. یکتا ناصر با بازی در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی ( همسر سابقش ) شهرت بیشتری یافت. در چند شب گذشته یکتا ناصر با حضور متفاوتش در جشن حافظ با ظاهری جدید همه را مجذوب خودش کرد .در ادامه بیشتر با زندگی خصوصی و هنری یکتا ناصر آشنا می شوید.

یکتا ناصر

فیلم تاسف‌بار و نامتعارف از نگار جواهریان منتشر شد | چجوری رامبد جوان اجازه داده این سکانس رو بازی کنه نگار خانم !

یکتا ناصر کیست؟

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است.پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

یکتا ناصر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد.منوچهر هادی ، درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصرجدایی یکتا ناصر از همسرش

اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی منتشر شد که منوچهر هادی با انتشار تصویری این شایعه را تکذیب کرد.

چند هفته پیش بود که به بهانه تولد منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون جمعی از دوستان برای او تولد سوپرایزی گرفته بودند و پیش از ورود او به خانه یکی از دوستانش از یکتا ناصر همسرش فیلمی گرفت و گفت دعایی کنید که او هم گفت برای پدر سوفیا بهترین آرزو را دارم.

همان زمان حواشی زیادی مبنی بر طلاق این دو هنرمند از یکدیگر در فضای مجازی دست به دست شد چرا که یکتا ناصر از منوچهر هادی به عنوان پدر سوفیا یاد کرده بود.

حالا پس از گذشت مدتی منوچهر هادی با انتشار تصویر دونفره و البته قدیمی از خود و همسرش خط بطلانی روی این شایعه کشید. او در پست اینستاگرامی خود نوشت: «زن قوی من، مادر قشنگ سوفیا. به وجودت می‌بالم و افتخار می‌کنم.»

یکتا ناصرفرزند یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر در 22 آذر ماه 1395 اولین فرزند خود را به دنیا آورد که دختری به نام سوفیا می باشد.

یکتا ناصر چگوته بازیگر شد؟

یکتا ناصر مانند بسیاری از هنرمندان در عرصه بازیگری، از دوران تحصیل به این حیطه علاقه داشته اما به دلیل مخالفت خانواده با ورود او به هنرستان، در رشته تجربی درس خود را ادامه داد تا اینکه به دعوت یکی از دوستانش به طور اتفاقی به یکی از دفاتر بازیگری رفته و فرم مخصوص را پرکرد.پس از گذشته دو هفته با او تماس گرفته شده و برای حضور در سریال کاغذی از او دعوت کردند و این سریال در سال 1375 نخستین تجربه بازیگری یکتا ناصر در هفده سالگی او می باشد.خانم یکتا ناصر در سال 1379 وارد سینما شده و در فیلم سینمایی ساقی ساخته محمدرضا اعلامی، نقش مقابل بهرام رادان را ایفا کرد.

یکتا ناصریکتا ناصریکتا ناصراز تلویزیون تا سینما

بعد از اولین تجربه، سال 1377 دوباره در سریال عید آن سال ها بازی کرد تا اینکه سال 1380 با فیلم سینمایی ساقی بازی در سینما را نیز تجربه کرد.او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

یکتا ناصر در سریال نیسان آبی

نیسان آبی سریالی کمدی و خانوادگی به کارگردانی منوچهر هادی در سال در سال 1400 از طریق پلتفرم فیلیمو در نمایش خانگی منتشر شد.

یکتا ناصراین سریال طنز داستان دو دوست به نام های جمشید و رضا است که عاشق دو خواهر به نام زری و پری شده و با آنها ازدواج می کنند.رضا عاشق شعر و جمشید شیفته شخصیت جمشید هاشم پور(بازیگر مشهور) است. زندگی این دو باجناق مدام درگیر اتفاقات مختلفی می شود که گاه طنز و گاه تلخ هستند.یکتا ناصر در سریال نیسان آبی نقش زری سازگار همسر جمشید قاسم‌پور با بازی حسین یاری را ایفا می کند و مهران غفوریان، بهناز جعفری، جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، یوسف صیادی و ایمان صفا از بازیگران دیگر این سریال هستند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها