کد خبر: 693643
تاریخ انتشار :

وام فوری 200 میلیون تومانی بانک ملت و بانک سرمایه برای همه اقشار | بدون ضامن و سپرده تا سقف 200 میلیون تومان وام بگیرید

بانک ملت برای تحقق اهداف حمایت از تولید ملی و رشد اقتصادی، طرح تسهیلاتی «حامی» را تبیین کرده است. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان است و مشتریان با آن امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را دارند.

وام فوری 200 میلیون تومانی بانک ملت و بانک سرمایه برای همه اقشار | بدون ضامن و سپرده تا سقف 200 میلیون تومان وام بگیرید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

بانک سرمایه بر مبنای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، خلق ارزش و پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «نسیم سرمایه» را خلق کرده است. سقف این وام به 50 میلیون تومان می‌رسد.

به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که مایل به استفاده از وام 50 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. متقاضیان تسهیلات باید به شعبه بانک ضامن رسمی ارائه بدهند. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و تنها وام گیرندگان باید کارمزد چهار درصدی آن را پرداخت کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود میزان هر قسط 1 میلیون و 128 هزار و 953 تومان است. کل سود وام به 4 میلیون و 189 هزار و 731 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 54 میلیون و 289 هزار و 731 تومان خواهد بود.

بانک سرمایه سال 1384 مجوز آغاز فعالیت خود را دریافت کرد. هدف از تاسیس این بانک ارائه خدمات نوین بانکداری، مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آن‌ها، توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک، جذب و به کارگیری سرمایه‌های سرگردان و تخصیص بهینه ان برای تامین نیازهای مالی بخش‌های مختلف اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری است.

این بانک در سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی 97، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی و …. را به دست آورد.

 دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی + جزئیات مهم

بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی برای دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی توسط مشاغل مستقل خانگی یک ضامن کفایت می‌کند

کسب و کار خانگی از جمله شیوه‌های موثر برای اشتغالزایی به شمار می‌رود که در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا به منبعی مهم برای درآمدزایی خانوارها تبدیل شده است. با گسترش کسب‌وکارهای خانگی افراد در کنار دیگر اعضای خانواده در درون خانه ضمن ایجاد کسب و کار و درآمد، به افزایش رفاه و معیشت خانواده نیز کمک می‌کنند.

امسال ۴۰۰۰ میلیارد تومان بودجه از سوی بانک مرکزی به منظور ایجاد مشاغل خانگی اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته با رشد ۳۳ درصدی همراه بوده است.مطابق آمارها ۱۵ تا ۲۳ درصد اشتغال در کشورهای توسعه یافته متعلق به مشاغل خانگی است و در ایران نیز طی چند سال گذشته برای ارتقای سهم مشاغل خانگی در اقتصاد تلاش‌های بسیاری صورت گرفته به نحوی که در دولت سیزدهم با هدف تقویت و توسعه هرچه بیشتر مشاغل خانگی مدت زمان صدور مجوزهای فعالیت این دسته مشاغل به سه روز کاهش یافت و بیش از ۹۵ درصد مجوزها به شکل ثبت‌محور صادر شد تا ضمن رفع موانع تولید در بخش اشتغال خانگی، متقاضیان کسب و کارهای خانگی با انگیزه بیشتر به این حوزه ورود کنند.

طبق گزارش‌ها طی دو سال دولت سیزدهم ۲۵۰ هزار شغل خانگی ایجاد شده که تنها ۷۵ هزار شغل مربوط به هفت ماهه امسال بوده است. هدفگذاری وزارت کار برای سال ۱۴۰۲ ایجاد ۱۵۰ هزار فرصت شغلی در بخش اشتغال خانگی است و از مجموع یک میلیون فرصت شغلی پیش‌بینی شده تا پایان سال، ۱۵ درصد اشتغال سهم مشاغل خانگی خواهد بود.

امسال ۴۰۰۰ میلیارد تومان بودجه از سوی بانک مرکزی به منظور ایجاد مشاغل خانگی اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته با رشد ۳۳ درصدی همراه بوده است.

در همین راستا آزیتا همتیان ـ رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به توزیع تسهیلات مشاغل خانگی از سوی ۸ بانک عامل از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به بیش از ۱۲ هزار نفر خبر داد.

وی گفت: بانک مرکزی امسال اعتبار خوبی برای توسعه مشاغل خانگی اختصاص داده و مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار وزارت کار قرار داده است که از سوی بانک‌های عامل در این طرح به صاحبان کسب و کارهای خانگی با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.

به گفته رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۱ شورای پول و اعتبار مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه و ایجاد مشاغل خانگی تصویب کرد که ۹۰ درصد این منابع جذب شد و در سال جاری این مبلغ به ۴۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

همتیان همچنین به میزان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برای مشاغل مستقل تا ۱۵۰ میلیون تومان و مشاغل پشتیبان در ازای به کارگیری ۴۰ نفر تا سقف ۴ میلیارد تومان وام پرداخت می‌شود که برای دریافت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی توسط مشاغل مستقل خانگی یک ضامن کفایت می‌کند.

پیش از این وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کاهش دو درصدی نرخ بیکاری بانوان و افزایش یک درصدی نرخ مشارکت زنان در آمارهای بهار و تابستان ۱۴۰۲ را از اثرات توجه به مشاغل خانگی عنوان کرده و گفته بود: مشاغل خانگی هزینه‌های تولید را به شدت کاهش می‌دهد و مصرف انرژی را مدیریت می‌کند و از طریق بستر اشتغال خانگی، ورود بانوان به بازار کار تسریع می‌شود.

در حال حاضر تفاهم‌نامه‌های متعددی با بانک‌ها برای توسعه مشاغل خانگی امضا شده و تعداد رشته‌های مشاغل خانگی به بیش از ۶۰۰ رشته شغلی رسیده است. همچنین به منظور تسهیل فروش و عرضه تولیدات و محصولات خانگی در بستر فضای مجازی توسط صاحبان این کسب و کارها اختصاص نماد اینماد از سوی وزارت صمت پیش‌بینی شده است.

منبع: رده

بانک ملت برای تحقق اهداف حمایت از تولید ملی و رشد اقتصادی، طرح تسهیلاتی «حامی» را تبیین کرده است. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان است و مشتریان با آن امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را دارند.

به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این مجموعه به متقاضیان خرید کالا تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند که نیاز به سپرده گذاری قبلی ندارد. اشخاصی که مایل به استفاده از این تسهیلات بانک ملت هستند؛

باید به نمایندگی‌ها یا درگاه اینترنتی تولیدکننده یا نمایندگی فروش منتخب حاضر در طرح مراجعه کرده و پیش فاکتور کالای مورد نظر را بگیرند.

سپس این افراد باید به شعبه بانک مراجعه داشته باشند و تسهیلات حامی ویژه تولیدکننده مربوطه را درخواست کنند.

بعد از تکمیل مدارک اولیه، شعبه اهلیت و ظرفیت سنجی متقاضی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در صورت تکمیل بودن پرونده اعتباری متقاضیان، تسهیلات به حساب تولیدکننده یا نمایندگی فروش منتخب واریز و کالا به متقاضی تحویل داده خواهد شد.

هم اکنون شرکت‌های ایران رادیاتور، پاکشوما و گروه صنعتی انتخاب در طرح حامی قرار دارند. در صورتی که فردی نیاز به خرید کالا از برند ایران رادیاتور داشته باشد، حداکثر مبلغ تسهیلات برای وی ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۲۳ درصد و سقف بازپرداخت ۱۲ ماهه خواهد بود. اگر کالای انتخابی از گروه پاکشوما باشد، سقف تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان بوده و حداکثر نرخ تسهیلات به ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت به ۳۶ ماه می‌رسد. شخصی که نیازمند دریافت تسهیلات برای خرید محصولات اسنوا، دوو یا بست باشد، حداکثر مبلغ وام برای وی ۲۰۰ میلیون تومان با مدت زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه و نرخ سود ۲۳ درصدی خواهد بود.

 وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رسالت از این تاریخ | وام فوری بدون ضامن و سود به همه مردم

دولت خبر خوشی در خصوص پرداخت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بدون کارمزد با مدل جدید اعتبارسنجی به متقاضیان وام داد.

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رسالت از این تاریخ | وام فوری بدون ضامن و سود به همه مردم

وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از آغاز پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی بدون کارمزد با مدل جدید اعتبارسنجی خبر داد.

 

 قمری وفا از آغاز طرح پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا مبلغ 300 میلیون تومان بدون کارمزد با مدل جدید اعتبارسنجی از نیمه اول آذرماه در بانک رسالت خبر داد.

 نسخه جدید مدل امتیازدهی اعتباری اشخاص حقیقی در اواخر خردادماه امسال در شورای سنجش اعتبار بانک مرکزی ارائه و به تصویب اعضا رسیده است.

 همکاری و هماهنگی نهادهای ذی‌ربط تنوع اطلاعاتی در نسخه جدید بیشتر شده است، ضمن اینکه در طراحی این مدل از شاخص‌های متنوعی استفاده شده است که مواردی مانند رفتار اشخاص در بازپرداخت تسهیلات، سابقه اشخاص در پرداخت چک، سابقه محکومیت‌های مالی اشخاص، وضعیت پرداخت مالیات، دهک بندی یارانه‌ها و حتی مواردی مانند پرداخت یا عدم‌پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی را می‌توان به‌عنوان مهمترین شاخصه‌های مورد بررسی برای تعیین امتیاز اعتباری برشمرد.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در همین ارتباط گفته است: مدل اعتبارسنجی جدید برای این که تکمیل شود نیازمند دریافت اطلاعات از بخش‌های مختلف است که خوشبختانه اطلاعات سازمان مالیاتی به دست ما رسیده و در حال دریافت سرویس وزارت رفاه و فراجا برای جرایم رانندگی هم هستیم که به امید خدا این موارد انجام شود سیستم عملیاتی خواهد شد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها