افزایش حقوق | افزایش حقوق کارمندان

افزایش حقوق 7 میلیونی سورپرایز جدید رئیسی | خبر خوش از افزایش حقوق 7 میلیونی برای این گروه

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: سقف افزایش حقوق برای کارکنان دولت، قضات و اعضای هیات علمی برداشته نشده بلکه صرفا در چارچوب قوانین موجود این سقف تعیین شده و حقوق آنها پرداخت می‌شود.

افزایش حقوق 7 میلیونی سورپرایز جدید رئیسی | خبر خوش از افزایش حقوق 7 میلیونی برای این گروه
کدخبر : 15584
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

در فروردین ماه سال جاری، کمیسیون های زیادی برای افزایش حقوق این قشرها صورت گرفت اما باز هم زمان قطعی از افزایش حقوق به دست نرسید. افزایش حقوق یکی از موضوعات پربحث در اواخر سال 1401 بود ولی نتیجه قطعی از آن به دست نرسید. افزایش حقوق کارمندان، کارگران، بازنشستگان و  افزایش حقوق سربازان همه در دستور کار دولت قرار گرفت. . خبرهای جدید از افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

محسن زنگنه در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و بررسی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه که به پرداخت حقوق و دستمزد مشاغل حساس بازمی‌گشت، بیان کرد: نکته‌ای لازم به ذکر است که بنده باید بگویم که مجلس شورای اسلامی در بحث پرداخت حقوق و دستمزد اصلا در مورد سقف صحبت نکرده است بلکه گفته حقوق کارکنان دستگاه‌های دولتی و نیروهای مسلح و قضات و اعضای هیات علمی باید براساس قانون پرداخت شود. در قانون مدیریت خدمات کشوری ذکر شده که سقف حقوق کارکنان نباید از هفت برابر حداقل حقوق ثابت و فوق‌العاده مستمر تجاوز کند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما در مورد برداشتن سقف حقوق بحثی نکردیم و نظر ما آنچه است که قانون می‌گوید. در خصوص شرکت نفت و شرکت‌های تابع آن نیز قوانین مربوطه وجود دارد. این‌که در خصوص مشاغل خاص و حساس تصمیم‌گیری شود که چه میزان بیشتر از سقف پرداخت شود اکنون در قانون نظام هماهنگ پرداخت این اجازه به دولت داده شده است.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان