کد خبر: 699282
تاریخ انتشار :

دسته گل مرموز بهاره رهنما همه رو به شک انداخت | بهاره رهنما در شرف ازدواج جدید

در ادامه استوری معنا دار بهاره رهنما را مشاهده می کنید که حسابی سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

دسته گل مرموز بهاره رهنما همه رو به شک انداخت | بهاره رهنما در شرف ازدواج جدید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:بهاره رهنما که به خاطر ازدواج و طلاقش در فضای مجازی زیادی پر حاشیه است با عمل زیبایی و لاغر شدنش این روزها حسابی تو فضای مجازی سر و صدا کرده.بهاره رهنما بعد از طلاق دومش با تغییر چهره و استایل ظاهری اش حسابی سوژه شده و بر سر زبان ها افتاده است.بهاره رهنما با انتشار عکس جدید بازهم نظر خیلی از کاربران و به سمت خودش جذب کرده است.

بهاره رهنما کیست؟

بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد ۱۳۴۳ و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد.پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.بهاره رهنما در سال ۱۳۵۴ وقتی ۲ ساله بود با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ایران را ترک و به انگلستان رفتند.طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما تاجر بود و مادرش به نام پرویز قائم مقامی بازیگر است. بهاره رهنما فرزند دوم خانواده است و یک خواهر و برادر دوقلو دارد به نام های بهانه و رهام. خواهر این بازیگر سرشناس در خارج زندگی می کند.بهاره رهنما از دوران کودکی و نوجوانی به تئاتر و سینما علاقه وافری داشت و با پدرش همیشه به تماشای تئاترهای مختلف می رفت. سرانجام پس از چند سال و مهاجرت خانواده به تهران او توانست به شهرت برسد.

بهاره رهنماسال ۱۳۷۰ بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت . ایشان در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها