وام بدون ضامن | شرایط دریافت وام بدون ضامن

وام بدون ضامن 50 میلیونی بانک سینا | دریافت وام بدون ضامن بصورت آنلاین

شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک سینا را در ادامه بخوانید.

وام بدون ضامن 50 میلیونی بانک سینا | دریافت وام بدون ضامن بصورت آنلاین
| کد مطلب: ۲۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

صاحبان سپرده قرض الحسنه در بانک سینا در صورت تمایل امکان درخواست برای وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی با سود 23 درصد و سقف پرداخت اقساط36 ماه را دارند.

به گزارش بانک اول صاحبان سپرده قرض الحسنه در بانک سینا در صورت تمایل امکان درخواست برای وام 50 میلیون تومانی طرح «لیلیوم» این مجموعه را دارند. این تسهیلات نیازی به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن سیبانک قابل درخواست است. این طرح تسهیلاتی در گروه خدمات بانکداری خرد بانک سینا قرار دارد.

افرادی که حساب مورد نظر برای درخواست وام لیلیوم را دارند باید حداقل بین دو و حداکثر شش ماه میانگین سپرده ایجاد کنند. سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و سقف مدت زمان پرداخت اقساط آن به 36 ماه می‌رسد. دریافت این وام به ارائه ضامن رسمی احتیاج ندارد اما بانک مشتریان را اعتبارسنجی می‌کند. این وام 50 میلیون تومانی به افرادی تعلق خواهد گرفت که رتبه اعتباری آ داشته باشند. حداکثر مبلغ این تسهیلات برای افراد دارای رتبه اعتباری بی 20 میلیون و رتبه اعتباری سی 10 میلیون تومان اعلام شده است.

اگر شخصی امکان دریافت وام 50 میلیون تومانی را داشته باشد، با توجه به نرخ سود و زمان بازپرداخت اعلامی، میزان هر قسط برای وی 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد رسید. جمع رقم وام و سود آن نیز 69 میلیون و 777 هزار و 499 تومان است.

لازم به ذکر است این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان پرداخت می‌شود. افرادی که به هر دلیلی در جریان دریافت تسهیلات مذکور مایل به ادامه فرآیند نباشد، امکان انتقال امتیاز آن را دارند. منتهی امتیاز این تسهیلات تنها به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر یا برادر قابل انتقال است.

بانک کارآفرین طرح تسهیلاتی به نام «صبا» را تدارک دیده که با هدف تامین تسهیلات مورد نیاز پرسنل و کارکنان معرفی شده سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و به منظور تعمیر و بازسازی ملک، خرید کالا، خدمات و لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام است.

بانک کارآفرین این وام بدون ضامن 200 میلیون تومانی را بدون ایجاد میانگین حساب به کارکنان سازمان‌ها و نهادهای طرف قرارداد پرداخت می‌کند.

پرسنل شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و تفاهم نامه همکاری، این امکان را دارند تا به صورت گروهی و سازمانی و با ارائه معرفی‌نامه برای این تسهیلات درخواست ارایه کنند.

سود این تسهیلات 24 درصد اعلام شده و ضمانت اصلی برای دریافت آن ضامن رسمی و سند ملکی است. در صورتی که فرد واجد شرایط دریافت این تسهیلات تا مبلغ 60 میلیون تومان باشد، تنها باید دو ضامن رسمی ارائه بدهد. اما برای مبلغ بالاتر از این میزان، سند ملکی احتیاج است.

همچنین بانک برای تعهد بیشتر بازپرداخت تسهیلات، 22 درصد از مبلغ وام را تا زمان تسویه کامل نگهداری می‌کند. وام گیرندگان طی 60 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را دارند.

لازم به ذکر است که این تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و مدارک و اسناد مورد نیاز برای اعطای آن مطابق ضوابط و مقررات بانک مرکزی ایران و قوانین داخلی بانک‌ها است.

میزان اقساط وام بدون ضامن 200 میلیون تومانی طرح صبا

با توجه به سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اعلامی، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات نیز به 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعلام کرد: از این پس مشتریان بانک می‌توانند وام‌ فوری کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال خود را با کامزد صفر درصد دریافت کنند.این اقدام بر اساس برنامه کلان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کاهش تدریجی کارمزد وام و حرکت به سمت مزد خدمت انجام می‌شود.

از امروز به بعد برای وام‌های تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، کارمزد تسهیلات و هزینه تشکیل پرونده صفر خواهد بود و صرفاً هزینه اعتبارسنجی سامانه ضمان از مشتری دریافت می‌شود.

برای وام‌های بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال نیز کارمزد تسهیلات صفر است و مشتری صرفاً هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی سامانه ضمان را پرداخت می‌کند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور ضمن دریافت مجوزهای لازم از نهاد ناظر، بنا دارد ضمن کاهش تدریجی کارمزد وام، به سمت دریافت مزد خدمت حرکت کند.

حذف کارمزد وام‌های خرد نیز در راستای اجرای این برنامه صورت گرفته است.

گسترش وثایق و تضامین مانند چک و سفته الکترونیک و همچنین فراهم کردن امکان توثیق سهام از جمله برنامه‌های بانک به منظور تسهیل شرایط دریافت وام برای اقشار مختلف بوده است.

این بانک همچنین در برهه‌های مختلف یکی از بهترین عملکردها را در سطح شبکه بانکی از منظر پرداخت وام بدون ضامن به مشمولان داشته است.

بانک تمام دیجیتال ویپاد بدون نیاز به ارائه ضامن یا وثیقه وام 30 میلیون تومانی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

شیوه ثبت نام و دریافت وام 30 میلیون تومانی کاملا آنلاین بوده و نیازی به حضور در شعب بانک وجود ندارد. علاوه بر این امکان ثبت‌نام در هر ساعتی از شبانه روز برای کاربران فراهم شده است. تا به امروز ویپاد بیش از 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات را با چنین شرایط به مشتریان اعطا کرده است.

بانک پاسارگاد با توجه به نیاز روزافزون مشتریان به دریافت خدمات اینترنتی و آنلاین، بانک تمام دیجیتال ویپاد را معرفی کرده است. با ویپاد می‌توان به صورت آنلاین در بانک پاسارگاد حساب باز کرد. علاوه بر این تمام خدمات بانک پاسارگاد به صورت غیرحضوری در ویپاد ارائه می‌شود.

کاربران می‌توانند اپلیکیشن این بانک تمام دیجیتال را از کافه بازار، سیب اپ یا سایت ویپاد دریافت کنند. علاوه بر این با ارسال عدد یک به سرشماره 30009014 نیز لینک دریافت اپلیکیشن برای کاربران فرستاده می‌شود.

به نقل از صفحه اقتصاد، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : سال گذشته ۲۳۰۰ فقره تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی قرض‌الحسنه به مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه پرداخت شد.

اسکندر کاکایی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه ۲۶۱ هزار بیمه شده اصلی و ۸۳ هزار مستمری‌بگیر اصلی وجود دارد گفت : در مجموع ۸۷ هزار از کارکنان و مردم استان تحت پوشش سازمان هستند.

وی با بیان اینکه ۱۸ شعبه و هفت کارگزاری مشغول به ارائه خدمات هستند و ۵۷ خدمت نیز به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود عنوان کرد: در مجموع ۵۳ درصد جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و بودجه سالیانه این سازمان در امسال ۳۰ درصد بودجه کل کشور است و این نشان دهنده وسعت و تعهدات این سازمان است.

کاکایی با بیان اینکه ضریب پوشش بیمه‌ای در استان ۳۹.۴ درصد است و امید داریم بتوانیم آن را افزایش دهیم افزود: تمام خدمات سازمان تأمین اجتماعی پرداخت حق بیمه و ایجاد سابقه برای تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت است و تعهدات درمانی نیز ارائه می‌شود.

شرایط ثبت نام وام بدون ضامن 200 میلیونی

وی با اشاره به اینکه پرداخت مستمری‌ها از محل پرداخت حق بیمه و سرمایه‌گذاری این سازمان در زمینه اقتصادی تأمین می‌شود بیان کرد: ۴۶ میلیون نفر از جامعه کشور با احتساب تبعه مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان بسیار بزرگی است که حیطه کاری بسیار وسیع و حوزه مالی و پرداخت بسیار بالایی را انجام می‌دهد و برنامه‌ریزی بسیار مدون و دقیقی باید داشته باشد.

کاکایی با اشاره به اینکه اکنون چند عامل سبب شده مصارف سازمان تأمین اجتماعی نسبت به منابع پیشی بگیرد گفت: پیری جمعیت یکی از این عوامل است؛ زمانی در سازمان تأمین اجتماعی به ازای هر ۱۸ نفر بیمه پرداز یک نفر مستمری‌بگیر وجود داشت، اما اکنون این نسبت به ۴.۳ نفر رسیده و خروجی در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه سال گذشته در استان کرمانشاه ۷۶ هزار مستمری بگیر اصلی وجود داشت افزود: سازمان تأمین اجتماعی اکنون از منابع مناسبی برخوردار است و با حمایت دولت سیزدهم سال گذشته ۱۷۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان پرداخت شد و این مبالغ چنانچه به موقع پرداخت شود نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه ۱۸ هزار و ۵۰۰ کارگر ساختمانی تحت پوشش هستند گفت: برای رانندگان تاکسی و کارگران ساختمانی پایش به صورت مستمر انجام می‌شود که افراد دارای شرایط تحت پوشش باشند و افرادی که به کاری غیر از این دو حرفه مشغول باشند بیمه آن‌ها قطع و افراد دیگری جایگزینشان می‌شود.

کاکایی با بیان اینکه سال گذشته ۲۳۰۰ مورد وام ۱۲ میلیون تومانی ویژه مستمری‌بیگران از طریق کانون بازنشستگان پرداخت شد افزود: امسال نیز حدود ۵۵۰ فقره تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به استان کرمانشاه تخصیص یافته و علاوه بر این ۷۰۰ فقره نیز از سوی مدیرعامل سازمان در نظر گرفته شده که ۳۰۰ مورد آن پرداخت شده و امید داریم تا پایان امسال حدود ۳۰۰۰ نفر تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی را دریافت کنند .

منبع : بانک اول |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین