کد خبر: 701312
تاریخ انتشار :

جام جم: اصلاح‌طلبان لیست انتخاباتی می‌دهند

روزنامه جام جم با انتشار مصاحبه محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران با جام پلاس به نقل از وی نوشته: عمدتا اصلاح‌طلبان درباره نحوه و ضرورت مشارکت فعال دچار اشکال شده است؛ اشکال به این معنا که اساسا نمی‌دانند برای آینده سیاسی‌شان باید چگونه قدم بردارند.

جام جم: اصلاح‌طلبان لیست انتخاباتی می‌دهند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اختلاف نظر میان اصلاح‌طلبان در این ماهها به قدری شدت پیدا کرد که به انحای مختلف رسانه‌ای شد و اعضای این جریان چندین مرتبه به موضع‌گیری علنی علیه یکدیگر در رسانه‌ها پرداختند. اکنون نیز و در فاصله چند هفته مانده به انتخابات اسفند ماه انسجامی در مواضع و رویکردهای اصلاح‌طلبان دیده نمی‌شود.  

در این رابطه روزنامه جام جم با انتشار مصاحبه محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران با جام پلاس به نقل از وی نوشته: عمدتا اصلاح‌طلبان درباره نحوه و ضرورت مشارکت فعال دچار اشکال شده است؛ اشکال به این معنا که اساسا نمی‌دانند برای آینده سیاسی‌شان باید چگونه قدم بردارند.   

موضع‌گیری‌های [آذر منصوری، ‌رئیس جبهه اصلاحات] را در ارتباط با دیدگاه‌های شخصی ایشان ارزیابی کنیم و روی این موضوع تاکید دارم که نمی‌پذیریم که تلقی کل جبهه اصلاحات به این صورت است و علی‌القاعده اگر ما در آن موقعیت بودیم به‌گونه دیگری عمل می‌کردیم. 

فکر می‌کنم اگر آقای عارف اقدام به انتشار لیستی کنند، توافقات اولیه‌ای را به‌عنوان یک امر پیشینی و مقدماتی با اصلاح‌طلبان انجام داده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها