کد خبر: 706539
تاریخ انتشار :

حضور خاندوزی در نشست رمضانی دانشجویان با رئیس جمهور پس از شایعات

پس از شایعات شب گذشته درخصوص برکناری خاندوزی، تصاویری از حضور وزیر اقتصاد در نشست فعالان دانشجویی با رئیس جمهور منتشر شد.

حضور خاندوزی در نشست رمضانی دانشجویان با رئیس جمهور پس از شایعات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ساعات پایانی شب گذشته بود که محمد مهاجری، فعال رسانه ای در توئیتی در واکنش به زمزمه های خبری درباره برکناری وزیر اقتصاد نوشت: انتشار خبر برکناری احسان خاندوزی از وزارت اقتصاد، اتفاق مثبتی است. اما در کابینه فقط این نیست...

پس از آن سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش تلویحی به تغییرات در تیم اقتصادی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «تروریست‌های اقتصادی همپای تروریست‌های حملات دمشق و چابهار مشغول بمباران افکار عمومی با خبر کذب هستند. افزایش نااطمینانی و دامن‌زدن به انتظارات تورمی، مهمترین راهبرد آنها در این روزها است. القاء تزلزل در تیم اقتصادی دولت با تولید اخبار جعلی را باید در این چارچوب تحلیل و ردیابی کرد.» 

حالا و پس از این کشمکش توئیتری تصاویری از نشست رمضانی فعالان دانشجویی منتشر شد که در این دیدار وزرای علوم و تحقیقات، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند و ناظر به حوزه مسئولیت خود به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در این نشست در پاسخ به سوالات برخی دانشجویان درباره مسائل اقتصادی کشور به اقدامات دولت در زمینه مردمی‌سازی اقتصاد، شکستن رکورد شانزده ساله جذب سرمایه‌گذاری خارجی به‌رغم تحریم‌ها، شکستن رکورد 30 ساله و رسیدن به پایین‌ترین نرخ بیکاری، شفاف‌سازی وضعیت ابربدهکاران بانکی و خارج کردن صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی از تاریک‌خانه در راستای شعار مبارزه با فساد دولت، حذف امضاهای طلایی با راه‌اندازی سامانه ملی مجوزهای کسب و کار و همچنین شکستن رکورد صادرات غیرنفتی در کشور اشاره کرد.

منبع: آخرین خبر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها