کد خبر: 669563
تاریخ انتشار :

برای حل مشکلات خانوادگی از چه کسی کمک بگیریم؟

برای حل مشکلات خانوادگی از چه کسی کمک بگیریم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

با عقد و نکاح میان زن و مرد خانواده ی جدیدی تشکیل می شود، خانواده از اساسی ترین نهادهای اجتماعی هر جامعه است که از حقوق بسیاری برخوردار است و در قانون به آن توجه ویژه ای شده است.

هر یک از زن و مرد در خانواده ای جدا و با فرهنگ های متفاوتی بزرگ شده اند و هر کدام سلایق و خصوصیات اخلاقی ویژه ی خود را دارد به همین سبب در طول زندگی مشترک اختلافاتی به وجود می‌آید.

 اختلاف در هر خانواده به وجود می آید و امری غیر ممکن نیست اما متاسفانه گاه این اختلافات تا حدی بالا می رود که فردی باید با طرفین صحبت کند و آن ها را به آرامش و صلح دعوت کند و در صورت عدم امکان سازش و ادامه ی زندگی مشترک بتواند به صورت مسالمت آمیز حکم طلاق زن و مرد را بگیرد به گونه ای که هر کدام از طرفین به حداکثر حق و حقوق مادی و معنوی خود برسد.

اینجاست که حضور وکیل خانواده متخصص پررنگ می شود و لازم است از وکیل خانواده به عنوان فرد منطقی، بی طرف و آگاه به حقوق زن و مرد کمک گرفت.

 

وکیل و مشاور خانواده کیست؟

وکیل خانواده وکیلی است که بعد از دریافت پروانه ی وکالت ، در حوزه ی حقوق خانواده به طور تخصصی فعالیت می کند و در این زمینه به تخصص و اشراف بالایی دست یافته است. وکیل خانواده علاوه بر برعهده گرفتن پرونده های حقوقی خانواده به مراجعان خود مشاوره ی حقوقی لازم را در اختیار آن ها می گذارد.

وکیل یا مشاور حقوقی خانواده با اطلاعات فراوانی که در حوزه ی خانواده دارد و گاه راه حل هایی که به شما ارائه می دهد می تواند مشکلات خانوادگی را قبل از ایجاد مشکلات حادتر و بیشتر شدن نزاع های خانوادگی حل نماید.

در چه مواردی باید از مشاور و وکیل حقوقی خانواده کمک بگیریم؟

بسیاری از افراد گمان می کنند که وکلای خانواده تنها در پرونده های طلاق و مهریه فعالیت دارند اما حوزه ی خانواده بسیار وسیع تر از این موضوع است و حوزه های ولایت، سرپرستی ، قیومت، فرزند خواندگی، اهدای جنین، سقط جنین، رشد، ازدواج مجدد، مهریه، نفقه، اجرت المثل، سرپرستی کودکان بی سرپرست و حتی تغییر جنسیت همگی به حوزه ی خانواده و حوزه ی فعالیت وکیل خانواده مربوط می شود.

قبل از انجام هر گونه اقدام حقوقی در بحث خانواده توصیه می شود که با یک وکیل خانواده یا مشاور حقوقی خانواده مشورت لازم را انجام دهید و از دانش حقوقی او در حل مسئله ی حقوقی خود استفاده کنید تا درگیر مشکلات جدی تری نشوید.

11

مشاور حقوقی خانواده با وکیل

برای دریافت مشاوره ی حقوقی از وکیل متخصص و فعال خانواده راه های مختلفی وجود دارد که امکان دسترسی و استفاده از وکلا را برای تمام افراد فراهم کرده است. شما می توانید مشاوره ی خود را به صورت حضوری، تلفنی و حتی آنلاین از بهترین وکیل های خانواده دریافت کنید.

مشاوره ی حقوقی خانواده حضوری

وکیل های خانواده در روزهای مشخص و ساعات معینی از روز را در دفاتر وکالت خود حضور دارند و به مراجعان خود مشاوره ی حقوقی لازم را ارائه می دهند. برای مراجعه به دفاتر وکالت شما می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی نوبت دریافت کنید و در نوبت و تاریخ و ساعت مشخص شده به دفتر وکیل مد نظر مراجعه کنید، جزئیات پرونده و یا مشکل خود را با وی در میان بگذارید و راهکار مناسب را دریافت کنید.

مشاوره ی حقوقی خانواده غیرحضوری

گاه به دلیل مشغله های زیاد و محدودیت های زمانی و مکانی افراد نمی توانند به وکیل خانواده مراجعه کنند و مشاوره ی حقوقی مورد نیاز خود را دریافت کنند به همین دلیل این امکان نیز فراهم شده است تا تمام افراد بتوانند با یک تماس تلفنی به راحتی مشاوره ی حقوقی مورد نیاز خود را از بهترین وکلای خانواده دریافت نمایند. برای این کار کافی است با شماره های درج شده در این سایت با ما تماس بگیرید.

اهمیت مشاوره ی حقوقی خانواده

مسائل حقوقی در هر زمینه ای که باشد از اهمیت بسیاری برخوردار است این اهمیت به آن دلیل است که در مسائل حقوقی افراد با قانون رو به رو هستند و آگاهی از قوانین هر موضوع و حوزه ای می تواند در نتیجه ای که کسب خواهند کرد بسیار موثر باشد.

آگاهی در حل مسئله قدم بسیار مهمی است که می توان گفت ۵۰ درصد کار را آسان تر می کند، با توجه به اینکه آگاهی بسیار مهم و موثر است و از آنجایی که افراد عادی اطلاع کاملی از قوانین حوزه ی خانواده ندارند در رو به رویی با مشکلات خانوادگی باید از وکلای متخصص خانواده کمک بگیرند تا به نتیجه ای خوب برسند.

هزینه ی مشاوره ی حقوقی خانواده

اقدام فرد به تنهایی برای حل مسئله ی حقوقی خانواده خود جز سرگردانی در راهروهای دادگاه ها و دادسراها، اضطراب و استرس، طولانی شدن مدت زمان پرونده، هزینه تراشی های بیهوده و ... نتیجه ای ندارد و حتی ممکن است با وجود تحمل همه ی موارد ذکر شده فرد در نتیجه ی پرونده نیز شکست بخورد که همه ی این ها جزئی از یک خسارت بزرگ برای فرد هستند به سبب همین امر کمک گرفتن از مشاوره ی حقوقی خانواده برای مشخص شدن راه و روش کار و نحوه ی اقدام به حل پرونده و گاه سپردن پرونده به وکیل متخصص و فعال خانواده می تواند از ورود خسارت به فرد جلوگیری کند و در مقابل این خسارت ها هزینه ی مشاوره ی حقوقی خانواده و حتی حق الوکاله ی وکیل بسیار ناچیز است.

حق الوکاله یک امر توافقی است و با توجه به شرایط پرونده و موضوع و میزان دشواری آن می تواند مقادیر مختلفی داشته باشد به همین دلیل نمی توان برای آن مبلغ معینی در نظر گرفت برای هر گونه استعلام قیمت و برآورد هزینه می توانید از طریق اطلاعات درج شده در سایت اقدام کنید.

حق المشاوره در موسسات مختلف و وکلای مختلف نیز متفاوت می باشد اما نکته ای که مسلم است حق المشاوره های تلفنی از مشاوره های حضوری کمتر است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها