کد خبر: 685537
تاریخ انتشار :

مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی) mahyar abbasiکیست؟

مهیار عباسی (علی عباسی کماسائی) mahyar abbasiکیست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بی تردید هر کس که کمترین اطلاعاتی از فعالان حوزه ی پرده و دکوراسیون داخلی منازل داشته باشد، با نام مهیار عباسی آشنایی دارد. او مدیریت شرکت خانوادگی پرده کاران را بر عهده دارد که سالهاست در زمینه پرده فعالیت دارد و بدون شک یکی از نامدار ترین ها در این حوزه است. وی پس از پایان تحصیلات عالیه خود در دانشگاه، ترجیح داد در شرکت خانوادگی شان مشغول به کار شود و دانش و تجربه را در این حوزه اقتصادی با هم بیامیزد.

در همین راستا تمرکز وی بر ارتقاء سطح علمی و کیفی کار در صنعت پرده بسیار شد. تا جایی که پیشرفت های بسیاری برای شرکت ایشان پدید آمد. این ترفند های مدیریتی در طول سالیان کمک به بهبود وضعیت و شرایط شرکت، کارکنان و ارتقاء جایگاه آن کرده است، در ادامه به بیان برخی از سیاست های مدیریتی ایشان می پردازیم.

تعیین کننده قیمت بر روی برخی از پارچه های وارداتی و توزیع آن در سطح کشور 

مهیار عباسی تلاش فراوانی کرده تا شرایط کسب نمایندگی فروش معتبر ترین برند های خارجی تولید پارچه پرده ای و مبلی در ایران را از آن خود کند. خوشبختانه او در اخذ نمایندگی فروش این برند ها موفق بوده است ؛ این برند ها شیک ترین و خاص ترین پارچه های لوکس پرده ای و مبلی را تولید می کنند و در دنیای پارچه پرده و مبل در جهان کارهای بسیاری برای ارائه و حرف های بسیاری برای زدن دارند.

مهیار عباسی مفتخر است نمایندگی فروش این شرکت های جهانی و مشهور در ایران را از آن خود کند‌. در نهایت پس از انجام مراحل اداری و ترخیص پارچه ها از گمرک ، این محصولات در بازار پخش می شوند تا به دست شرکت های تولیدی یا فروشگاه های فروش برای مصرف کنندگان خانگی برسند. با توجه به اینکه ایشان وارد کننده و بالتبع پخش کننده دسته اول این پارچه ها می باشند؛ در نتیجه می توان گفت که تعیین کننده قیمت این محصولات ، در بازار پارچه های پرده ای و مبلی هستند.

گردآوری اکیپ حرفه ای با تجهیزات کامل جهت دوخت پرده

مهیار عباسی تلاش فراوانی کرده تا تیمی از بهترین دوزندگان و خیاطان و نصابان را گرد آورد؛ تا بتواند بدون انجام کارهای مربوط به برون سپاری ، صفر تا صد سفارش مشتریان را در مجموعه ی خودش انجام داده و در اسرع وقت به دست آنان برساند. قطعا گردآوری چنین تیمی کار ساده ای نبوده و پیگیری های بسیار زیادی لازم داشته است. خوشبختانه اعضای این تیم توانسته اند تا در طول سالیان انسجام و هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند.

توانایی اجرای جدید ترین و سخت ترین ایده هائی که در ذهن مشتریان است

 

W2

وقتی دانش و تجربه با هم در می آمیزد ، نتیجه این می شود که سخت ترین و خاص ترین ایده ها و تفکرات مشتریان توانایی بروز و ظهور پیدا می کنند و اجرای این ایده های سخت، عینیت می یابند.

خوشبختانه مهیار عباسی با اتکاء به دانش و فناوری و تجربه ی سالیان، یکی از بهترین اشخاصی می باشد که توانسته است، ایده های سخت و پیچیده را به منصه ظهور دربیاورد. شما با مراجعه به پیج اینستاگرام مهیار عباسی می توانید عکس های بسیاری از اجرا های سخت ایشان را ببینید و تایید کنید که این ویژگی ایشان گزافه گویی ما نیست و از واقعیت سرچشمه می گیرد. 

خداحافظی با روش های قدیمی و سنتی بازاریابی در تجارت و استفاده از ابزار نوین 

امروزه با رشد علم و فناوری، شیوه های بازاریابی و فعالیت های اقتصادی تغییر کرده است. شیوه های نوین تجارت از شیوه های کهنه ی گذشته فاصله ی بسیاری گرفته و رنگ و بوی متفاوتی پیدا کرده اند.

 همواره افرادی که هوش و ذکاوت یا دانش بیشتری داشته اند، سریعتر متوجه این تغییرات شده اند و سعی کرده اند تا زودتر از سایرین از دنیای جدید و شیوه های نوین آن استفاده کرده و از آن عقب نیفتند. به جرأت می توان گفت مهیار عباسی یکی از این افراد است که با آگاهی خوبی که از این تغییرات داشته، توانسته تا از امکانات روز دنیا مانند پلت فرم های فضای مجازی مثل اینستاگرام، گوگل و... استفاده بهینه کند و نوع فعالیت و تجارت خود را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهد.

این امر به جذب مشتریان بیشتر منجر شده و آوازه و شهرت بسیاری برای ایشان و تیم تحت هدایت شان به همراه داشته است.

مهیار عباسی و اجرای پرده های BTS

W3

یکی از مدنترین کارهایی که مهیار عباسی موفق به انجام آن شده است، طراحی و اجرا پرده های BTS می باشد . پرده ی BTS   در واقع پرده ای با طرحی چاپی است که به شیوه ی پرده های پانچی به اجرا در می آید. از آنجا که اجرای پرده های  BTS دنیای بسیار بزرگی از تنوع و طرح و رنگ را جلو چشم مخاطب می گشاید، افراد بسیاری علاقه مند به استفاده از این پرده ها هستند و طرح های مد نظرشان را برای اجرا به پرده فروشی ها می برند .

 البته عده ی قلیلی هستند که توانایی اجرای این طرح ها را برای مشتریان دارند اما خوشبختانه مهیار عباسی سال هاست توانسته ، ایده های بسیار زیادی را در این زمینه اجرا کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها