کد خبر: 661853
تاریخ انتشار :

بهترین تفریحات آبی در تور کیش

بهترین تفریحات آبی در تور کیش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تور کیش بین ایرانی ها از دوست داشتنی ترین تورهای داخلی است. به خصوص در فصل گرم تابستان سفر به این جزیره ی دوست داشتنی بسیار لذت بخش، خاطره انگیز و پر از هیجان است. اگر در حال حاضر شرایط حضور در یک تور اروپا یا سفر به خارج از کشور را ندارید، تور کیش می تواند جایگزینی بسیار فوق العاده برای تعطیلات پیش روی شما باشد. در این مقاله سعی داریم تا به معرفی تفریحات آبی در تور کیش بپردازیم. با ما همراه باشید.

سواحل نیل گون خلیج فارس همه ساله میزبان عاشقان طبیعت و دریا و آب های بی پایان این ساحل درخشان هستند. گردشگران ایرانی تور کیش را انتخاب میکنند چرا که میخواهند چند روزی دور از دغدغه و روزمرگی تنی به آب بزنند، از فروشگاه های بزرگ این منطقه دیدن کنند و برای عزیزان و دوستان خود سوغاتی بخرند. اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که به تفریحات آبی علاقه دارید تور کیش می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. منتظر چه هستید؟ بلیط هواپیما را همین حالا رزرو کنید و وسایل مورد نیاز برای یک تعطیلات پرهیجان را در چمدان بچینید و راهی شوید.

جای جای این جزیره دوست داشتنی محلی برای لذت بردن از آب پیدا خواهید کرد. تفریحات آبی و ساحلی در جزیره کیش می تواند هیجان و سرخوشی چندین تور اروپا را در شما ایجاد کند چرا که چه سری به اسکله چوبی کیش بزنید و چه فلای بورد سوار شوید، لحظات شما پر خواهد بود از لبخند، شادی و هیجان. در ادامه با تعدادی از تفریحات ساحلی در تور کیش آشنا خواهیم شد.

2

اسکله چوبی و سفر به اعماق خلیج فارس

در اسکله ی تفریحی کیش که به اسکله ی چوبی نیز معروف هست می توانید یکی از خیره کننده ترین و فراموش نشدنی ترین تجربیات خود را تجربه کنید. کشتی تفریحی کف شیشه ای در اسکله ی چوبی قرار دارد. کشتی ای که با سوار شدن بر آن می توانید انواع موجودات دریایی که در آب های نیلگون خلیج فارس شنا می کنند را از نزدیک ببینید و لحظاتی را با آنها بگزرانید. از مرجان ها و لاک پشت های دریایی گرفته تا انواع ماهی های آکواریومی.

فراموش نکنید که برای استفاده از کشتی کف شیشه ای باید قبل از ساعت 2 بعد از ظهر خودتان را به اسکله ی چوبی برسانید چرا که ساعت کاری این مجموعه از 10 صبح تا 4 عصر می باشد و اگر به موقع بتوانید سوار کشتی کف شیشه ای شوید می توانید یک ساعتی را به ماجراجویی در دل آب بپردازید.

پرواز در ارتفاع 12 متری با فلای بورد

تور کیش پر از هیجان است. کسانی که عاشق ورزش فلای بورد هستند شاید قبلا در تور اروپا این ورزش را در ساحل کاستا بلانکای اسپانیا و یا در دیوریای فرانسه تجربه کرده باشند، اما اگر حتی برای اولین بار هم چنین تجربه ای در اختیارتان قرار گرفت نباید آن را از دست بدهید.

3

فلای بورد این امکان را برای شما به وجود می آورد تا با کمک فشار آب در فاصله ای نزدیک به 12 متر از سطح آب پرواز کنید. تجربه ای بی بدیل و پرهیجان که حسابی آدرنالین بدم شما را قلقلک میدهد. حفظ تعادل در حین انجام فلای بورد بسیار چالش برانگیز است اما هیچ چیز هیجان فوق العاده ی این ورزش ساحلی را توصیف نخواهد کرد.

جت اسکی؛ بخش جدایی ناپذیر تور کیش

فرقی نمیکند بلیط هواپیمای خود را به مقصد کیش خریده اید یا با خانواده راهی مازندران و دریای خزر هستید؛ هر جا ساحلی وجود دارد جت اسکی هم هست. جت اسکی ورزشی بسیار مرسوم و همینطور محبوب در دل گردشگران ایرانی است، چرا که پیچیدگی های زیادی ندارید، به سرعت میشود آن را یاد گرفت و از همه مهمتر اینکه بسیار هیجان انگیز است.

4

در تور کیش شما میتوانید به جزیره ی دامون بروید و در ساحل این منطقه در حضور مربیان این رشته مبانی آن را بیاموزید و انجامش دهید. مربی ها در تمام مراحل در ساحل کنار شما هستند تا تجربه ای فراموش نشدنی و پرهیجان از انجام این ورزش برای شما به وجود بیاورند.

پاراسل؛ چتر سواری روی موجهای خلیج فارس

با فلای بورد توانستید 12 متر از سطح آب بالا بروید. حالا وقت آن رسیده که تا صد متری از سطح آب پرواز کنید. پاراسل نوعی چترسواری در نزدیکی ساحل است که به شما این امکان را میدهد تا با کمک نیرومحرکه ی قاقی که به آن متصل هستید از 50 تا 100 متر بر فراز آب ارتفاع بگیرید و با کمک چتری که به بدنتان متصل است روی آب پرواز کنید.

در تور کیش اما چه نقاطی برای انجام این ورزش وجود دارند؟ شما می توانید در ساحل دامون و همینطور در ساحل سیمرغ تجهیزات و مربیان این ورزش ساحلی را پیدا کنید. اگر برای تماشای لاکپشتها با کشتی کف شیشه ای به اسکله ی چوبی رفته باشید، آنجا هم می توانید پاراسل را تجربه کنید. تجربه ی پاراسل بدون شک شگفت انگیز خواهد بود.

غواصی؛ ماجراجویی زیر آب های گرم خلیج فارس

اگر شما به غواصی علاقه مند هستید حتما تور کیش بسیار برایتان لذت بخش خواهد بود. وقتی به سواحل مرجانی خلیج فارس می رسید آب شما را دعوت میکند تا تفریحی پرهیجان، سالم و شگفت انگیز در اعماق آبهای گرم خلیج فارس داشته باشید.

حالا اگر غواصی بلد نبودیم چه؟ بلیط هواپیما را کنسل کنیم؟ به هیچ وجه! مربیان و غواصان با سابقه ی زیادی در سواحل خلیج فارس حضور دارند که می توانند از مبتدی ترین تا حرفه ای ترین اصول غواصی را به شما بیاموزند. تجربه ی غواصی در خلیج فارس فراموش نشدنی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها