کد خبر: 274418
تاریخ انتشار :

قاضی شریفی: درباره فوتسال بانوان با العربیه مصاحبه نکرده‌ام/ از فوتبال بی‌خبرم، چه برسد به فوتسال!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز به نقل از سايت نود ، اینکه این شبکه عربستانی اعلام کرده قاضی شریفی خبر داده است در تیم ملی فوتسال بانوان هشت بازیکن مرد وجود داشته و همین عامل قهرمانی این تیم شده است. باعث شد تا پس از چهارسال سراغ مجتبی شریفی برویم. قاضی دوست داشتنی و رئیس سابق کمیته انضباطی که در روزهای حضورش در فوتبال کلمه "مغالطه" باب شد.

پیدا کردنش هم کار راحتی نبود چرا که همه شماره هایی که از رئیس سابق کمیته انضباطی داشتیم واگذار شده بودند. حدس می زدیم با درج گزارش ماجرای شبکه العربیه خود قاضی شریفی سراغمان بیاید که این اتفاق هم افتاد و فضای گفت و گو با سایت نود فراهم شد. قاضی شریفی با تلفن همراه دامادش تماس گرفت و با سایت برنامه نود در این باره گفت و گو کرد. خواندن این گفت و گو را از دست ندهید:

آقای شریفی، معمولا کسانی که از فدراسیون و فوتبال می روند، درباره فوتبال همچنان اظهارنظر می کنند، اما شما به یکباره غیب شدید...

بله من از زمانی که از فدراسیون فوتبال بیرون آمدم، دیگر نه درباره فوتبال مصاحبه ای کرده ام و نه اصلا فوتبال دیده ام.

واقعا؟ یعنی اصلا یک مسابقه فوتبال داخلی یا خارجی را ندیده اید؟ دلتان برای فوتبال و آقای کفاشیان و سایر دوستانش تنگ نشده؟

اصلا و ابدا. حتی یک ثانیه، حتی یک فریم هم از فوتبال ندیده و دنبال نکرده‌ام.

پس چطور العربیه اعلام کرده شما به آنها خبر داده‌اید که هشت بازیکن تیم ملی بانوان فوتسال مرد هستند؟

کذب محض است برادر من؛ من نه فوتبال را دنبال می‌کنم و نه العربیه را می‌شناسم. الان دارد می‌شود ۴ سال و اندی که از فوتبال خبر ندارم چه برسد به فوتسال. بی خبری من وارد سال پنجمش شده؛ اصلا با خبرنگارهای داخلی که یکی‌اش خودت هستی ارتباط ندارم چه برسد با خبرنگارهای خارجی و اجنبی. اصلا شما الان شماره من را داری؟

امروز به دنبال پیدا کردن شما بودیم منتها همه شماره‌هایتان عوض شده بود.

این شماره هم شماره دامادم است. کسی شماره من را ندارد. نه توجهی به فوتبال دارم و نه با خبرگزاری مصاحبه کردم. از آن وقت هم با هیچ خبرگزاری مصاحبه نکرده‌ام. با فدراسیون فوتبال هم در ارتباط نیستم و اصلا خبر نداشتم تیم فوتسالی برای زنان و دختران هست که بخواهم درباره قهرمان شدنش نظر بدهم. این چیزی هم که در گزارش این شبکه ضدایرانی اشاره شده کذب محض است و اصلا من با این شبکه ملعون ضد ایرانی نه مصاحبه کرده ام و نه تا عمر دارم مصاحبه نمی کنم.باز هم می گویم در این چهار سال و خرده ای که از فدراسیون فوتبال بیرون آمدم با هیچ کس و هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده ام.گفتم که در جریان فوتبال و فوتسال نیستم که بخواهم بگویم در تیم ملی فوتسال بانوان هشت مرد بازی می کنند.

از فوتبال زده شده‌اید؟

زده که شده‌ام اما واقعا این ماجرا من را ناراحت کرده؛ چون کذب محض است.

شاید شبکه العربیه به این دلیل دست روی این ماجرا گذاشته که در دوران شما ماجرای حضور دوجنسه ها در فوتبال و فوتسال بانوان شروع شده بود و یادم می آید شما در این باره حکمی داده بودید.

ببینی آن زمان در آن مقطع مسایلی مطرح شده بود اما کلا فضا طور دیگری بود.

یعنی درباره ماجرای حضور دوجنسه ها در فوتبال و فوتسال بانوان نبود؟

شکایتی بود که شش سال پیش رسیدگی کردیم و حکمش را هم دادیم. البته همان موقع هم درباره تیم های ملی نبود، ماجرا باشگاهی بود. شکایت هم درباره مسایل باشگاهی بود و اتهام هم مورد پذیرش واقع نشد. آن موقع هم حتی مصاحبه نکردیم که اصلا چه شده و مردها که بوده اند و آیا اصلا مردی بوده یا نبوده...

خیلی زیرکانه این بحث دروغ را به شما نسبت داده اند.

بله مطمئن باشید که من از آنها طرح شکایت می کنم.

فدراسیون فوتبال هم قرار است شکایت کند.

من هم به مراجع قانونی شکایت می‌کنم و امیدوارم فدراسیون هم شکایت کند. فدراسیون به کجا شکایت می کند؟

قاعدتا به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا شکایت می کنند.

من را هم در لیست شاکیان قرار بدهند. از فدراسیون خواهش می کنم که من را هم دخیل کند در لیست شاکیان به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بداند والبته من خودم به صورت مستقل و به عنوان شخصیت حقوقی هم به مراجع بین المللی شکایت می کنم.

دل اهالی فوتبال برای "مغالطه" گفتن‌های شما تنگ شده.

من که دیگر در فوتبال نیستم.

ظاهرا دیگر تهران نیستید.

در مشهد ساکن هستم و اشتغالم هم در مشهد است، منتها تحصیل هم می کنم و سه روز در هفته به تهران می آیم و در کلاسهای درسی در محضر مقام معظم رهبری شرکت می کنم، ضمن اینکه در حال تالیف کتاب هایی در حوزه های مبانی اقتصادی وحقوقی هستم.

ولی عجیب است که فوتبال را دنبال نمی کنید، هر کس از فوتبال می‌رود، دوست دارد دوباره به فوتبال برگردد.

نه من این‌طور نیستم. گفتم که، خودم هم از این ماجرا خبر نداشتم که العربیه این کذب را به من نسبت داده. سایت و خبرگزاری هم چک نمی‌کنم. به من گفتند سایت برنامه نود چنین گزارشی نوشته که من هم گزارش را خواندم و شما را پیدا کردم. به جهت حساسیت موضوع خواهش می‌کنم از قول من تکذیب کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها