کد خبر: 663484
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با جلال جلالی‌زاده

باید به سرعت باب گفت‌وگو با مردم باز شود

جلال جلالی‌زاده گفت: مسئولان باید با مردم همدل شوند که اگر نشوند جامعه بیش از گذشته دوقطبی می‌شود و این شرایط به نفع هیچکس نیست. باید به سرعت باب گفت‌وگو باز و با مردم سخن گفته شود.

باید به سرعت باب گفت‌وگو با مردم باز شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: وضعیت این روزهای کشور آرام نیست و حتما ادامه این وضعیت به نفع هیچکس از جمله معترضات نخواهد بود. حالا در این شرایط پرسش آن است که چه باید کرد؟

جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی و نماینده اسبق مجلس، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «بهترین نظام، آن نظامی است که خود را نماینده اقشار مختلف ملت بداند و خود را جدای از مردم فرض نکند. متأسفانه برخی مسئولان هستند که هنوز به رأی و نظر مردم اهمیت نمی‌دهند. امروز وقت آن است که مطالبات مردم شنیده شود».

او ادامه داد: «امروز شاهدیم که نسل جوان بسیار آگاهی دارد و به دلیل ارتباط با دنیا از طریق فضای مجازی از هوش و ذکاوت بیشتری نسبت به نسل‌های قبل از خود برخوردار است. این نسل سرکش است و با نصیحت و موعظه قانع نمی‌شود و باید با زبان خودشان صحبت کرد. جوانان امروز مطالباتی دارند که مطالباتشان هم با نسل‌های قبل فرق دارد».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «مسئولان باید با مردم همدل شوند که اگر نشوند جامعه بیش از گذشته دوقطبی می‌شود و این شرایط به نفع هیچکس نیست. باید به سرعت باب گفت‌وگو باز و با مردم سخن گفته شود».

جلالی‌زاده در پایان گفت: «هیچ یک از مردم ایران جدایی‌طلبی نیستند و همه عاشق ایران هستند. نباید مطالبات مردم را به جدایی‌طلبی نسبت داد زیرا مردم ایران دل در طلب کشورشان دارند و فرقی نمی‌کند کرد باشند، ترک، بلوچ یا هر قومیت دیگری. اکنون همه عقلا و دلسوزان مردم باید به سرعت با نمایندگان جوانان جلسه بگذارند، سخن بگویند و مطالبات آنها را بشوند و زمینه اجرای سریع و دقیق اصول قانون اساسی را مهیا کنند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها