کد خبر: 645788
تاریخ انتشار :

عضو کمیسیون بلاک چین و رمز ارز سازمان نصر در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد؛

فرار مغزهای رمزارز از ایران

عضو کمیسیون بلاک‌چین و رمزارز سازمان نصر معتقد است که به واسطه نبود سیاست‌گذاری صحیح در فضای کسب و کار ارز دیجیتال شاهد خروج نخبه‌ها و فرار مغزها از کشور هستیم.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
  فرار مغزهای رمزارز از ایران
بازار ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک‌چین در ایران رونق خوبی داشته است و خوشبختانه نیروی انسانی نخبه و متخصصی در این حوزه داریم اما بلاتکلیفی در سیاست‌گذاری و قوانین لحظه‌ای منجر به فرار مغزها و خروج سرمایه از کشور شده است. در این خصوص گفتگویی با یکی از اعضای کمیسیون بلاک چین و رمز ارز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور داشتیم. با گسترش نیوز همراه باشید.

سعید زارع عضو کمیسیون بلاک چین و رمز ارز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در گفتگو با گسترش نیوز گفت: سرمایه امری سیال است و بحث امنیت در سرمایه‌گذاری موضوع مهمی است. متاسفانه در ایران با سیاست‌گذاری‌های انجام شده، ثبات قابل درکی در حوزه ارزهای دیجیتال نداریم. باید سیاست‌هایی ارائه شود که جاذب و حافظ سرمایه‌های داخلی و خارجی باشیم. به واسطه نبود سیاست‌گذاری و عدم تمکین دولت از قوانین حداقلی، در این حوزه مشکلاتی ایجاد شده است. فعالان ارزهای دیجیتال به دنبال حفظ حیات در فضای موجود هستند. زمانی که بحث توسعه در کسب و کار مطرح نباشد، کشورهای همجوار جاذب سرمایه‌های ایران می‌شوند. این روند را از سوی کشور امارات، قزاقستان، روسیه و تاجیکستان شاهد هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها