کد خبر: 647781
تاریخ انتشار :

گذر عمر بهرام رادان به روایت تصویر

بهرام رادان اخیرا در سریال جیران ایفای نقش کرده و در اسن سریال عاشق دختری به اسم جیران می شود که این نقش را پریناز ایزدیار بازی می کند ،در ادامه بخشهایی از این سریال را مشاهده می کنید

گذر عمر بهرام رادان به روایت تصویر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهرام رادان اخیرا در سریال جیران ایفای نقش کرده و در اسن سریال عاشق دختری به اسم جیران می شود که این نقش را پریناز ایزدیار بازی می کند ،در ادامه بخشهایی از این سریال را مشاهده می کنید .خبری از بهرام رادان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن خبر از عزادار شدن این هنرمند عزیز می داد. در این خبر آمده است که بهرام رادان پدرش را از دست داده است. بهرام رادان تا کنون در آثار سینمایی بسیاری به ایفای نقش پرداخه است. بهرام رادان علاوه بر بازیگری دستی بر سایر حوزه های هنر دارد. بهرام رادان طرفداران بسیاری دارد. بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

بهرام رادانزندگی هنری بهرام رادان

او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد (شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.

رادان چند سال است در سینمای ایران حضور دارد. سبک بازی اش به جریان اصلی بازیگری در سینمای ایران مربوط نیست. سرد است و درونگرا. سردی و خونسردی چهره اش اما فرصتی است برای نوع دیگری از بازی. برای استفاده از فرصت هایی که آن گروه تماشاگرپسند بازیگران مرد از آن محروم هستند. برای نمایش ناگهانی طنز، کینه و یا خشمی ناگهانی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها