کد خبر: 648067
تاریخ انتشار :

قیمت روز دلار

قیمت دلار امروز سه‌شنبه بیست‌وچهارم اسفند پتانسیل بالا آمدن تا نیمه کانال ۲۶ هزار تومان را دارد. محدوده‌ای که بیشترین ارزش این اسکناس در ماه جاری محسوب می‌شود

قیمت روز دلار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت دلار امروز با روزهای گذشته اندکی تغییر کرده است . قیمت دلار امروز در 2روز گذشته تحت تاثیر بازار جهانی دستخوش تغییرات شده است ، ولی مجددا قیمت دلار امروز دچار نواساناتی شد و کانال عوض کرد. بنابراین باید دید قیمت دلار امروز با روزهای دیگر چه تفاوتی خواهد کرد و چگونه خواهد شد. دیشب تغییر ارز بر قیمت دلار امروز تاثیر خود را گذاشت و همین مسئله موجب سردرگمی معامله گران شد.

 دلار امروز سه‌شنبه بیست‌وچهارم اسفند احتمالا در همان قدم اول به نیمه کانال ۲۶ هزار تومان صعود می‌کند. محدوده‌ای که بالاترین سطح اسکناس آمریکا در اسفند ماه محسوب می‌شود و برای معامله‌گران ارزی اهمیت بالایی دارد. اگر دلار برای رقم‌های بالاتر از ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان، مشتری داشته باشد، به پیشروی ادامه می‌دهد وگرنه شاهد عقب‌نشینی آن خواهیم بود. دوشنبه بیست‌و‌سوم اسفند دلار آزاد ۱۴۰ تومان ارزان شد، ۲۶ هزار و ۳۱۰ تومان به‌فروش رسید و درجریان معاملات پشت‌خطی که گاهی از آن به‌عنوان معاملات فردایی اسم برده می‌شود، سر از نیمه کانال ۲۶ هزار تومان درآورد. همین موضوع می‌تواند سیگنالی بابت قدم اول دلار در معاملات امروز باشد.

 دلار دوشنبه بیست‌وسوم اسفند ۱۴۰ تومان ارزان شد. افت قیمتی که ارزش اسکناس آمریکایی را در بازار آزاد به ۲۶ هزار و ۳۱۰ تومان رساند و باعث فاصله گرفتن آن از نیمه کانال ۲۶ هزار تومان شد. روز گذشته دلار کار خود را با رقم ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان آغاز کرد و حوالی ظهر شاهد خرید و فروش این اسکناس با رقم ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان بودیم. با این حال در نیمه دوم معاملات ۱۱۰ تومان به ارزش دلار اضافه شد و نهایتا آخرین خرید و فرو‌ش‌ها با رقم ۲۶ هزار و ۳۱۰ صورت گرفت.

در بازار ارز دیروز یورو مسیر متفاوتی را تجربه کرد و با افزایش ۴۰ تومانی ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد، اما درهم امارات ۴۰ تومان و لیر ترکیه ۱۰ تومان ارزان شدند و به‌ترتیب هفت هزار و ۱۶۰ تومان و هزار و ۷۸۰ تومان به‌فروش رسیدند. در بازار طلا نیز سکه امامی ۳۰ هزار تومان افت قیمت پیدا کرد و ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد. همچنین هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به یکشنبه ۹ هزار تومان ارزش کمتری داشت و به‌قیمت یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان خرید و فروش شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها