کد خبر: 650853
تاریخ انتشار :

بیماری ترانه علیدوستی چیست | چاقی عجیب ترانه علیدوستی

عکس جدیدی از ترانه علیدوستی منتشر شده است.

بیماری ترانه علیدوستی چیست | چاقی عجیب ترانه علیدوستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 ترانه علیدوستی  از چهره های برجسته سینمای ایران است که توانسته جوایز زیادی را از جشنواره های مختلف از آن خود کند. ترانه علیدوستی بازیگری را از سال 80 با بازی در فیلم سینمایی "من، ترانه ۱۵ سال دارم" آغاز کرده است. ترانه علیدوستی در این فیلم سینمایی توانست جایزه سیمرغ بلورین را از آن خود کند. ترانه علیدوستی علاوه بر این که در زمینه بازیگری فعال است در قسمت ادبیات و هنر نیز افتخاراتی داشته است. ترانه علیدوستی مترجم ادبی ادبیات انگلیسی است و توانسته جایزه ادبی پروین اعتصامی را نیز کسب کند.

ترانه علیدوستی عکسی از خود منتشر کرد که به شدت تغییر کرده است. ترانه علیدوستی به طرز عجیبی افزایش وزن داشته است.

ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان متولد 22 دی 1362 در تهران است. او در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل نموده و دارای دیپلم کامپیوتر است و به زبان انگلیسی نیز تسلط زیادی دارد.

خانم بازیگر، فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال می باشد.

حمید علیدوستی متولد ٢١ اسفند ١٣٣4  در دوران جوانی در پست مهاجم برای تیم های تهران جوان، هما و تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده و در حال حاضر بازنشسته فوتبال است.

او بین سالهای 1365-1366 در لیگ های آلمان به بازی پرداخت اما در سال 1374، با تیم سایپا در مسابقات لیگ حاضر شد و آخرین سال دوران فوتبالش را طی کرد.

مستند فیلم سمفونی حمید درباره زندگی شخصی و حرفه ای حمید علیدوستی ساخته شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها