کد خبر: 651025
تاریخ انتشار :

​قیمت دلار در بازار امروز | قیمت روز دلار را اینجا ببینید

قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شد.

​قیمت دلار در بازار امروز | قیمت روز دلار را اینجا ببینید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت دلار امروز با روزهای گذشته اندکی تغییر کرده است . قیمت دلار امروز در 2روز گذشته تحت تاثیر بازار جهانی دستخوش تغییرات شده است ، ولی مجددا قیمت دلار امروز دچار نواساناتی شد و کانال عوض کرد. بنابراین باید دید قیمت دلار امروز با روزهای دیگر چه تفاوتی خواهد کرد و چگونه خواهد شد. دیشب تغییر ارز بر قیمت دلار امروز تاثیر خود را گذاشت و همین مسئله موجب سردرگمی معامله گران شد.

در صرافی‌‌ها قیمت خرید دلار 25,184 تومان و فروش آن 25,446 تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب 28,409 و 28,722 تومان است.

بر اساس اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 25083 تومان و قیمت دلار برای فروش 25335 تومان است.

همچنین قیمت یورو برای خرید 28458 تومان و قیمت یورو برای فروش 28744 تومان است.

پیش بینی مهم از روند قیمت دلار

قیمت دلار در نیمه دوم کانال ۲۷ هزار تومان آرام گرفته و به‌نظر می‌رسد رفت‌وبرگشت‌های محدود اسکناس آمریکایی در این حوالی امروز دوشنبه پنجم اردیبهشت ادامه دارد. دقیقا ۱۵ روز قبل قیمت دلار به زیر مرز ۲۸ هزار تومان آمد، در این مدت توانی برای بازگشت به محدوده قبلی را نداشت و از یک طرف دیگر دلیل و منطقی برای عقب‌نشینی از نیمه کانال ۲۷ هزار تومان پیدا نکرده است.

در روز‌های توقف مذاکرت وین، حساسیت بازار ارز نسبت به بقیه خبر‌ها به‌حداقل رسیده و هیچ شایعه‌ای هم باعث تغییر موضع دلار نشده است. دیروز دلار ۱۰۰ تومان ارزان شد، روی پله ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان قرار گرفت و در معاملات فردایی با همین نرخ خرید و فروش شد. همه‌چیز از ادامه روند آرام دلار در جریان معاملات امروز حکایت دارد.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار پنجشنبه اول اردیبهشت

قیمت دلار یکشنبه چهارم اردیبهشت

تغییر قیمت دلار آزاد

۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان

۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان

۱۰۰ تومان کاهش

قیمت دلار در بازار آزاد هفته اول اردیبهشت را با افت ۱۰۰ تومانی آغاز کرد. یکشنبه چهارم اردیبهشت که ا. لین روز کاری هفته جاری محسوب می‌شد، قیمت دلار آزاد به ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسید درحالی که هفته قبل اسکناس آمریکایی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش داشت. نوسان قیمت دلار طی دو هفته گذشته به نیمه دوم کانال ۲۷ هزار تومان محدود شده و دیروز افت‌وخیز اسکناس آمریکایی در جریان معاملات بازار آزاد از ۱۰۰ تومان بیشتر نشد. افت قیمت دلار سایر ارز‌های رایج را به مسیر نزولی کشاند.

قیمت یورو ۲۵۵ تومان کاهش پیدا کرد. با این حال اسکناس اروپا در کانال ۳۰ هزار تومان باقی ماند و ۳۰ هزار و ۲۰ تومان قیمت خورد. درهم امارات ۲۵ تومان و لیر ۱۰ تومان ارزان و به‌ترتیب هفت هزار و ۵۷۰ تومان و هزار و ۸۸۵ تومان فروخته شدند. در بازار طلا هم قیمت سکه امامی با افت ۱۵۰ هزار تومانی روی پله ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان آرام گرفت.

تغییر قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار پنجشنبه اول اردیبهشت

قیمت دلار یکشنبه ‌چهارم اردیبهشت

تغییر قیمت دلار

۲۵ هزار و ۳۴۵ تومان

۲۵ هزار و ۳۲۵ تومان

۲۰ تومان کاهش

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی یکشنبه چهارم اردیبهشت حدود ۲۰ تومان کاهش پیدا کرد. بانک مرکزی قیمت دلار دولتی را ساعت ۱۶ دیروز ۲۵ هزار و ۳۲۵ تومان اعلام کرد درحالی که هفته گذشته این اسکناس با نرخ ۲۵ هزار و ۳۴۵ تومان عرضه می‌شد. دیروز بیشترین و کمترین قیمت دلار دولتی در صرافی‌های زیرنظر بانک مرکزی به‌ترتیب ۲۵ هزار و ۴۲۵ تومان و ۲۵ هزار و ۳۲۵ تومان بود و این موضوع از نوسان محدود و ۱۰۰ تومانی این اسکناس خبر می‌داد. با توجه به کاهش قیمت ۱۰۰ تومانی دلار آزاد و افت ۲۰ تومانی آن در صرافی‌ها، اختلاف قیمت اسکناس آمریکایی بین این دو بازار به حدود دو هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها