کد خبر: 651650
تاریخ انتشار :

آغاز پرداخت وام بدون ضامن 2 میلیاردی بانک ملت | شرایط ویژه و آسان وام فوری دولتی

​افزایش تسهیلات وام مسکن جوانان شامل حال چه کسانی خواهد شد؟ صاحبان کدام حساب ها می توانند از این پس برای خرید مسکن تا سقف ۲ میلیارد تومان وام بگیرند.

آغاز پرداخت وام بدون ضامن 2 میلیاردی بانک ملت | شرایط ویژه و آسان وام فوری دولتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام بدون ضامن  گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده. امروزه شرایط گرفتن وام بدون ضامن در هر بخشی متفاوت است. از این وام ها می توان به وام بدون ضامن مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد. متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام بدون ضامن خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام بدون ضامن ازدواج را تصویب کرد.

بنابر اعلام بانک مرکزی از این پس تسهیلات مسکن جوانان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت؛ این تسهیلات دقیقا چیست و از این پس شامل حال چه کسانی می‌شود؟

شب گذشته اعلام شده که با موافقت بانک مرکزی قرار است سقف تسهیلات مسکن جوانان تغییر کند. بنابر این خبر از این پس صاحبان این حساب‌ها می‌توانند به شرط واجد شرایط بودن از ۱٫۴ میلیارد تا ۲ میلیارد تومان تسهیلات خرید مسکن دریافت کنند.

مشمولان تسهیلات جدید چه کسانی هستند؟

پیگری‌های تجارت‌نیوز از بانک مرکزی و بانک مسکن که تنها بانک عامل پرداخت‌کننده وام مسکن جوانان محسوب می‌شود، نشان می‌دهد که این افزایش از فروردین ۱۴۰۱به بعد شامل حساب‌های جدید می‌شود.

به بیان دیگر تمامی حسابهایی که تا پیش از این تاریخ افتتاح شده‌اند؛ فارغ از میزان موجودی و زمان بازگشایی آن مشمول دریافت تسهیلات به نرخ قدیم هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها