کد خبر: 651941
تاریخ انتشار :

خبر بد برای خریداران طلا | افزایش نجومی قیمت طلا در بازار امروز

​در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۲۰۰ تومان افزایش، ۱,۳۱۱,۸۰۰ (یک میلیون و سیصد و یازده هزار و هشتصد ) تومان نرخ گذاری شد.

خبر بد برای خریداران طلا | افزایش نجومی قیمت طلا در بازار امروز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت طلا و سکه متاثر از رشد نرخ ارز با افزایش رو‌به‌رو شده است. کاهش قیمت طلا بعد از ریزش قیمت دلار رخ داده است.قیمت طلا اکنون به سطح پایینی سقوط کرده است. قیمت طلا در سایر نقط دنیا هم با روند کاهشی موجه شده است. آخرین وضعیت قیمت طلا را در ادامه می توانید بخوانید.

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۲۰۰ تومان افزایش، ۱,۳۱۱,۸۰۰ (یک میلیون و سیصد و یازده هزار و هشتصد ) تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار

۱,۳۱۱,۸۰۰ ۱,۲۰۰ ۰.۰۹ ۱۱:۲۴

۱,۳۱۰,۶۰۰ -۳,۰۰۰.۰۰ -۰.۲۳ روز قبل

۱,۳۱۳,۶۰۰ ۷,۴۰۰ ۰.۵۶ ۲ روز پیش

قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز تغییر چندانی نداشته و با ۰.۰۵ درصد معادل ۹۰ سنت کاهش به ۱۸۷۶ دلار و ۲۸ سنت رسیده است.قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز تغییر چندانی نداشته و با ۰.۰۵ درصد معادل ۹۰ سنت کاهش به ۱۸۷۶ دلار و ۲۸ سنت رسیده‌است. افزایش ارزش دلار به بالاترین رقم طی ۲۰ سال گذشته را می‌توان یکی از دلایل کاهش قیمت طلا دانست. بالا رفتن ارزش دلار هزینه سرمایه‌گذاری در طلا را برای دارندگان ارزهای دیگر بالا می‌برد.

اطلاعیه فدرال‌رزرو آمریکا مبنی‌بر اتخاذ اقدامات جدی برای مهار تورم ارزش دلار را بالا برده‌است. بحران اوکراین ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران در منطقه یورو را تحت تاثیر قرار داده و تمایل به خرید دلار به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری ایمن را به‌دنبال سقوط بازارهای سهام افزایش داده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها