کد خبر: 661708
تاریخ انتشار :

استخدام‌های دولتی و خصوصی شهریور

استخدام‌های دولتی و خصوصی شهریور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکی از مسائلی که همواره دولت‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند نرخ بیکاری است و در ایران نیز این مسئله، وجود دارد. البته نرخ بیکاری با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی و همچنین شهر به شهر متفاوت است. در کلان شهری مانند تهران، به دلیل حجم بالای نیروی کار و همچنین شرایط اجتماعی، این نرخ بیشتر از دیگر شهرها است. اما بسیاری از شرکت‌های خصوصی و دولتی، به صورت مداوم آگهی‌های استخدامی خود را منتشر می‌کنند تا بتوانند این نرخ و درصد آن را تا حدودی کم کنند. سهم شرکت‌های خصوصی در این میان بیشتر از دولتی است و این شرکت‌ها برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت‌های شغلی مختلف و در صنایع مختلف، استخدام دارند.

به نقل از خبرگزاری فارس،‌ شرکت‌های خصوصی و شناخته شده ایران در حال حاضر به دنبال استخدام افراد متخصص در حوزه‌های مختلف هستند و آگهی‌های استخدامی جدید خود را منتشر کرده‌اند تا از میان افراد کارجو، اقدام به انتخاب افراد واجد شرایط برای موقعیت‌های شغلی خود می‌کنند.

شرکت‌هایی که استخدام دارند

تعداد زیادی از نام‌های شناخته شده در میان شرکت‌های خصوصی ایران، در میان منتشرکنندگان آگهی‌های استخدامی شهریور ماه ۱۴۰۱ دیده می‌شوند. این شرکت‌ها در صنایع مختلف از صنعت کالاها و خدمات مصرفی تا مخابراتی، فروشگاه‌ها و مراکز خرده فروشی، دارویی، ‌تولیدی، نفت و گاز، فناوری اطلاعات، حسابداری و موارد بسیار دیگر، فعال هستند و برای موقعیت‌های شغلی مانند کارشناس فروش، طراح گرافیک، برنامه نویس، حسابدار، مهندس عمران، مهندس مکانیک و...، استخدام دارند. برخی از این شرکت‌ها عبارت‌اند از:

ایرانسل، دیجی کالا، انرژی دانا، شرکت کوبل دارو، اسمارتک، اسنپ، بی ای تی پارس، گلدیران، های وب، گروه ماموت.

در زمان اقدام برای این آگهی‌های استخدامی باید رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد آماده کنید و سعی کنید که همین امروز تمام فرصت‌های شغلی را بررسی و برای مناسب‌ترین گزینه‌ها، رزومه خود را ارسال کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها