کد خبر: 661862
تاریخ انتشار :

هدایای تبلیغاتی ارزان | بهترین هدایای تبلیغاتی را چگونه برای کسب و کار خود انتخاب کنیم ؟

هدایای تبلیغاتی ارزان | بهترین هدایای تبلیغاتی را چگونه برای کسب و کار خود انتخاب کنیم ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تنها چیزی که از هدایای تبلیغاتی عالی و لوکس بهتر است، محصولات تبلیغاتی ارزان هستند. اگرچه محصولات تبلیغات لوکسی نظیر پاوربانک تبلیغاتی یا ست های مدیریت لوکس ، خواهان خواص خود را دارند اما امروزه مردم به سمت هدایای تبلیغاتی ارزان روی آورده اند و تمایل دارند ، با دادن یک یادبود از مجموعه شان، گرچه کوچک هم باشد، در ذهن ها ماندگار شوند. از آنجایی که یکی از نشانه‌های یک بازاریابی تبلیغاتی موفق، کم هزینه بودن آن است، منطقی است که با هزینه کمتر تاثیر بیشتری بگذاریم که به نفع ما باشد.

هدایای تبلیغاتی ارزان، روشی اثبات شده برای افزایش ترافیک در نمایشگاه‌های تجاری هستند، درست همانطور که یک هدیه مقرون به صرفه و هدفمند، راهی مطمئن برای ترغیب افزایش خرید است.

راز بازاریابی ارزش افزوده موفقیت آمیز دادن یک هدیه همراه با خرید است که ارزش آن آشکارا بالاتر از هزینه‌اش باشد. بسته به برنامه‌های شما، متناسب با هر بودجه محصولی وجود دارد، همچنین برای گسترش زمان و حجم تولید تخفیف های بیشتری نیز ارائه می‌شود. اگر سفارش خود را به موقع و در حجم مناسبی بدهید، تمام محصولاتی که در وب سایت می‌بینید را می‌توانید برای هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت خود داشته باشید.

ساکدستی تبلیغاتی

برای برقراری یک ارتباط مقرون به صرفه، کالاهای برند شده ارزان قیمت بهترین گزینه است. این محصولات هم دقیقا مانند هر کالای بازاریابی دیگری هستند که ممکن است داشته باشید. اگر این کالاها حواس فرد را متوجه برند کنند، هرچه ارزان‌تر و هدفمندتر باشند، اثرگذاری نسبی آن بیشتر می‌شود. اگر باید مطابق با بودجه‌تان عمل کنید و می‌خواهید بازگشت سرمایه تان را بیشتر کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید تا از تخفیفات روزانه ما بهره‌مند شوید. اگر بتوانید طیف وسیعی از محصولاتی که در وب سایت ارائه شده است را با موفقیت به بکار ببرید، و بازگشت سرمایه‌تان نیز دوبرابر شود، به شما تبریک می‌گوییم زیرا در راه دستیابی به موفقیت هستید.

خودکار تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی محبوب به شمار می آید که به علت کاربرد زیاد آن در کارهای روزمره، خیلی استفاده میشود.قیمت خودکار تبلیغاتی بسیار پایین تر از آن است که بخواهیم آن را در سبد تبلیغاتی خود قرار ندهیم و روی آن سرمایه گذاری نکنیم. خودکار تبلیغاتی ارزان می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.

خودکار تبلیغاتی یکی از آن هدایای تبلیغاتی است که از قدیم در بین مردم رایج بوده و هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است.این هدیه، قیمت بسیار مناسبی دارد. برای همه قابل استفاده است و تنوع قابل توجهی دارد. به همین دلیل، هنوز هم در بین هدایای تبلیغاتی وجود دارد و بسیاری از کسب ‌و کارها توجه ویژه‌ای به آن نشان می‌دهند.  

امروزه این مسئله، معرف حضور همه است که سازگاری با محیط زیست ، تبدیل به یک مسئله مهم جهانی و پر اهمیت شده است. محصولاتی که با محیط سازگاری دارند و از پارچه های سوزنی بدون بافت تهیه میشوند و در اولویت آن ها ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای بدون بافت است که نسبت به رقیبان خود، یعنی کیسه های پلاستیکی و کاغذی بیشتر مورد اهمیت و دوستدار محیط زیست قرار گرفته اند. لذا با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد مملکتمان، ساک دستی های پارچه ای سوزنی از لحاظ هزینه فردی و اجتماعی برای تبلیغات به صرفه تر از دو رقیب دیگر میباشند.

شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت این افتخار را دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد    

هدایایی برند شده که با بودجه شما متناسب هستند

زمان‌هایی که اقتصاد رو به دشواری می‌رود، درست مانند چند سال اخیر، شرکت‌ها به دنبال راهی برای فرار کردن از سختی‌ها هستند. صرفه‌جویی در هزینه ها و یا کاهش فعالیت‌ها، ناگزیر است، اما راه موثرتری نیز برای اطمینان از موفقیت در آینده شرکت وجود دارد، و آن هم هوشمندانه کار کردن و گسترش بیشتر منابع است.

یک شرکت می‌تواند سهم بازار و سوددهی خود را در زمان‌های سخت حفظ کرده و رشد سودآور و سهم بازار خود را در هنگام اجتناب‌ناپذیری سرازیری اقتصادی داشته باشد. در این راهنمای استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت، راه‌هایی توصیه می‌شود که در آن منبع‌یابی موفقیت‌آمیز بودن محصولات برند شده ارزان قیمت روشی اثبات شده برای جبران کمترین اثرات رکود مالی است.

استفاده موثر از کالای تبلیغاتی که به آن هدیه تبلیغاتی نیز گفته می‌شود شما را دقیقا به همان نقطه‌ای که می‌خواهید می‌رساند. می‌توان به طور موثر با استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان و غیر رسمی موفقیت هایی را به دست آورد. به عنوان مثال فرض کنید می‌توانید کالایی را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنید که تنها ۲ دلار قیمت دارد. تصور کنید ارزش این محصول در فروشگاه‌ها ۱۰ دلار است. با هدیه دادن این کالا با محصول یا خدمات خودتان، می‌توانید ارزش ظاهری محصول یا خدمات خود را به ازای ۱۰ دلار بالا ببرید، در صورتی که تنها ۲ دلار هزینه کرده‌اید. این یعنی بازده سرمایه ۵۰۰ درصدی و به علاوه مزایایی خیلی بیشتر برای کسب‌وکارتان.

خودکار تبلیغاتی

ارزش برند را با کالاهای برند شده ارزان بالا ببرید

درک مصرف‌کننده از ارزش یک معامله را می‌توان با بهبود ارزش هدیه تبلیغاتی افزایش داد. اما اینکار صرفا به این ختم نمی‌شود که بر روی کالای تبلیغاتی خود یک برچسب قیمت بگذارید و آن را به دست مشتری بدهید. به عنوان مثال، در بازار نوشیدنی، باید حواستان به هوای گرم پیش رو نیز باشد. هدیه دادن یک نوشیدنی خنک با نام و برند محصول شما، می‌تواند فروش بیشتر را تا ۴۰٪ افزایش دهد. هدیه دادن یک هولدر نوشیدنی که نوشیدنی را خنک و تازه نگه می‌دارد، نه تنها یک انگیزه قابل قبول برای مشتریهای فعلی برای ادامه خرید از شما را فراهم می‌کند، بلکه هر دو آنها باهم، از مجموع هر کدام به صورت جدا، بهتر عمل می‌کند.

پاوربانک تبلیغاتی

این اهرم دقیقا همان چیزی است که شرکت‌های بازاریابی باید هنگام رکود اقتصادی به دنبال آن باشند. به این ترتیب نه تنها فروش می‌تواند افزایش یابد و ارزش برند ماندگارتر شود، بلکه کل فرآیند می‌تواند به ارزش افزوده سازمان و برندی که ارتقا می‌دهید بیافزاید.

سخن پایانی :

بکارگیری از هدایای تبلیغاتی، چنانچه هوشمندانه و به درستی برای کمپین تبلیغاتی خود انتخاب شود، مزایای زیادی برای رونق کسب و کار شما و برند سازی و در نهایت دیده شدن شما دارد. در کل میتوان گفت در انتخاب هدایای تبلیغاتی بایستی دو هدف مهم را همان آغازکمپین تبلیغاتی خود در نظر بگیرید.

 یک: تهیه آن برای شرکت شما مقرون به صرفه باشد.

دو: کاربران از دریافت این محصول تبلیغاتی خوشحال شده و احساس خشنودی داشته و بتوانند به مدت طولانی از آن استفاده نمایند.

ضمن تشکر و قدردانی از مطالعه مقاله فوق از بخش آی تی شرکت بهارگیفت، امیدواریم برای شما مفید واقع باشد و به اندازه کافی موفق باشیم که اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی برای رونق کسب و کارتان را برای شما سروران گرامی بیان کنیم.  برای انجام یک خرید خوب و مطمئن، میتوانید به سایت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به نشانی آدرس  bahargift.com مراجعه نموده و از محصولات ما با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت استفاده نمایید.

کافیست با ما در ارتباط باشید و سلایق و ایده های خود را به ما بفرمایید و پیاده سازی صفر تا صد آن با ما(دریافت سفارش، طراحی، گرفتن تاییدیه، چاپ و حک و تولید،آماده سازی و تحویل)تمام این فرآیندها توسط هدایای تبلیغاتی بهارگیفت صورت میگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها