کد خبر: 662782
تاریخ انتشار :

معرفی 5 هتل از لوکس ترین هتل های داخلی

معرفی 5 هتل از لوکس ترین هتل های داخلی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

برای بسیاری از ما که به قصد گشت و گذار سفر می‌کنیم و هدفمان دیدن اماکن گردشگری مقصد است، همین که هتل محل اقامت‌مان کیفیت، قیمت و دسترسی مناسبی داشته باشد، کفایت می‌کند تا نسبت به رزرو آن اقدام کنیم. ولی افرادی هم هستند که یکی از اصلی‌ترین اهداف سفرشان، اقامت در یک هتل لوکس و گران قیمت و تجربه بودن در چنین فضایی است. از این رو، قصد داریم به معرفی 5 هتل از لوکس ترین هتل های داخلی بپردازیم.

هتل رزرو درویشی از بهترین هتل های مشهد

مشهد، شهری است که در تمام طول سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی فراوانی بوده و هتل های متنوعی در اختیار مسافران این شهر قرار می‌دهد. در میان هتل های مجلل مشهد می‌توان به هتل رز درویشی اشاره کرد. با رزرو هتل درویشی مشهد که می‌توانید اقامتی لوکس را در این شهر زیارتی تجربه کنید.

اولین نکته‌ای که با دیدن این هتل توجه ما را به سوی خودش جلب می‌کند، ارتفاع آن است. این ساختمان 23 طبقه مرتفع‌ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور به شمار می‌رود. آتریوم یعنی هتل به گونه‌ای طراحی شده که لابی آن در فضای باز قرار دارد و از این قسمت تا طبقه آخر ساختمان قابل مشاهده است.

به محض ورود به این هتل، طراحی خیره کننده آن، هر بازدید کننده‌ای را در جای خود میخکوب می‌کند. تنها چند دقیقه وقت گذراندن در فضاهای عمومی هتل این اطمینان را برای شما به همراه دارد که در یکی از لوکس‌ ترین هتل ‌های ایران به سر می‌برید و می‌توانید یک اقامت رویایی را در آن تجربه کنید.

تجربه اقامت روی آب با هتل ترنج کیش

مقصد بعدی که بیشتر سفرها به آن، با هدف تفریحی صورت می‌گیرد، جزیره کیش است. این جزیره به عنوان یکی از قطب‌ های گردشگری بین ‌المللی ایران شناخته می‌شود و بیشتر در فصول خنک پذیرای مهمانان داخلی و خارجی است، ولی در فصول گرم هم بازدید کنندگان مخصوص خود را دارد و از این رو همواره مقصدی جذاب به شمار می‌آید.

اگر تنها یک بار هتل ‌های خاص و روی آب مالدیو را دیده باشید، فکر اقامت در چنین هتل ‌هایی به سر شما خطور کرده است و خود را در این هتل‌ها تصور کرده‌اید. اما شاید کمتر کسی بداند که نیاز نیست برای داشتن این تجربه حتما به این کشور سفر کرد و می‌توانید با رزرو هتل ترنج کیش همان تجربه را در کشور خودمان داشته باشید. اتاق‎‌ های هتل ترنج کیش اگر از بالا به آن‌ها نگاه کنیم به شکل یک بته جقه در کنار هم و در دو فاز دریایی و ساحلی ساخته شده‌اند. با رزرو اتاق ‌هایی که در فاز دریایی هتل قرار دارند، می‌توانید تجربه اقامت در اولین هتل دریایی کشور را داشته باشید.

در این هتل لوکس کیش، تمامی امکانات به صورت تمام و کمال در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا هم شما و هم مهمانان خارجی، تجربه یک اقامت رویایی را داشته باشید. همچنین سطح کیفی خدمات به صورت مداوم در حال بازبینی و بهبود است تا این مجموعه اقامتی بتواند همواره خود را به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های ایران معرفی کند.

3

هتل اسپیناس پالاس از لوکس ترین هتل های تهران

شاید بی دلیل نباشد که نام قصر را بر این هتل گذاشته‌اند، چرا که در نگاه اول شکوه و عظمت آن، مهر تاییدی بر این نامگذاری می‌زند. نه تنها فضای بیرونی هتل معماری زیبایی دارد، بلکه با ورود به فضای داخلی آن نیز، طراحی چشم‌نواز و لوکس آن مشاهده خواهید کرد.

همین موضوع که بسیاری از چهره ‌های شاخص بین ‌المللی و مقام‌های دیپلماتیک در سفر خود به تهران، این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، گواهی بر این موضوع است که مجموعه هتل اسپیناس پالاس توانسته بالاترین سطح کیفیت و خدمات را در پذیرایی از مهمانان خود ارائه دهد. با اقامت در این هتل حس لوکس بودن در تمامی لحظات، با شما همراه است و بدون شک هتل توانسته در این زمینه خود را به اثبات برساند.

هتل عباسی اصفهان بخشی از فرهنگ معماری ایرانی

اما مگر می‌شود صحبت از سفر و هتل باشد و نامی از اصفهان به میان نیاید؟ اصفهان به عنوان یکی از قطب‌ های گردشگری ایران، از دیرباز میزبان مسافران خارجی و داخلی بسیاری بوده و به همین دلیل انواع مجموعه های اقامتی حتی هتل ‌های لوکس را در آن خواهید یافت.

این هتل که به تعبیری قدیمی ترین هتل جهان نیز هست، از زیباترین هتل های خاورمیانه هم به حساب می‌آید. با اینکه خود ما با معماری ایرانی بیگانه نیستیم، اما حتی مسافران داخلی که به این هتل می‌روند هم مجذوب طراحی ایرانی و چشم‌نواز آن می‌شوند، چه برسد به مهمان‌های خارجی هتل که به مدت چند دقیقه تنها مجذوب تماشا هستند.

نگاهی اجمالی به لیست مهمانان سرشناس این هتل این موضوع را روشن می‌کند که چرا نام آن را به عنوان لوکس ترین هتل اصفهان در این فهرست قرار دادیم. از شخصیت‌های سیاسی عالی رتبه تا مقام ‌های فرهنگی کشورهای خارجی همگی از مهمانان خاص این هتل به شمار می‌آیند.

هتل زندیه شیراز ترکیبی از سنت و مدرنیته

شاید در نگاه اول از دیدن این نام به عنوان لوکس ترین هتل شیراز تعجب کرده باشید ،ولی ملاک ما برای معرفی آن، خاص بودن در کنار طراحی لوکس و همچنین امکانات متنوعی است که یک هتل باید در اختیار مسافرانش قرار دهد. معماری بیرونی خاص و اصیل این هتل به تنهایی نشان دهنده این موضوع است که با هتلی لوکس مواجه هستیم. این موضوع وقتی قدم در داخل هتل می‌گذارید، خیلی پررنگ‌تر به چشم خواهد آمد.

با اینکه در طراحی تمامی فضاها از معماری اصیل ایرانی الهام گرفته شده، این موضوع را می‌توان فهمید که لوکس بودن در درجه اول اهمیت قرار داشته است. از اولین لحظه اقامت در این هتل این حس در شما شکل خواهد گرفت که در محیطی لوکس و خاص حضور دارید و مجموعه هتل با تمامی مشخصه‌ها و امکاناتی که ارائه می‌کند، به خوبی این موضوع را به اثبات می‌رساند.

 

4

بهترین زمان رزرو هتل های داخلی

در این نوشته سعی شد، لوکس ترین هتل های ایران را در شهرهایی که گردشگر بیشتری را به خود جذب می‌کنند، معرفی کنیم. به طور حتم هتل‌ های بیشتری در این لیست جای می‌گیرند. برای رزرو این هتل ها با قیمت مناسب‌تر سعی کنید در فصل‌ های کم سفر به هر یک از این شهرها بروید و همچنین در سایت فلای تودی نگاهی به قیمت هتل ها بیندازید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها