کد خبر: 668667
تاریخ انتشار :

افزایش چشمگیر پروژه ها در فضای مجازی

افزایش چشمگیر پروژه ها در فضای مجازی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش تابان شهر : tabaneshahr.com در فضای مجازی بسیاری از کسب و کار ها در حال تغییر فضا و بستر آنلاین کسب و کار خود هستند. در این مطلب قصد داریم تا میزان پروژه های طراحی سایت فروشگاهی، سئو سایت و طراحی سایت را با یکدیگر بررسی کنیم و میزان هر کدام را به صورت دقیق زیر نظر داشته باشیم.

افزایش درخواست ها برای طراحی سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی از آنجایی که همیشه یک راه مطمعن ودائمی بوده بسیاری از افراد امروزه به آن روی آورده اند. درواقع با طراحی سایت فروشگاهی ، شما سند یک زمین مجازی دستتان است که هیچ کس نمیتواند آن را از شما بگیرد و یا مانع فعالیت شما شود. به همین علت است که صاحبین کسب و کار به راه اندازی فروشگاه های آنلاین در بستر وب روی آورده اند. این در حالیست که پلتفرم های خارجی دیگر کارایی سابق خود را ندارند و تنها راه باقی مانده ایجاد وب سایت جهت ادامه فعالیت های آنلاین می باشد.

با طراحی سایت فروشگاهی یک فروشگاه 24 ساعته دارید که هیچوقت تعطیل نمی شود. مدیریت مشتریان خود در وب سایت های فروشگاهی آنلاین بسیار راحت تر است. انبارگردانی یکی دیگر از مزیت هاییست که به واسطه وب سایت می توانید آن را بسیار آسان تر انجام دهید. همچنین با مرور زمان می توانید فروشگاه خود را توسعه دهید و آن را تا جایی که میخواهید افزایش دهید. پس در حال حاضر گزینه بهتری دیده نمی شود. اما نکته قابل توجه که در ادامه به آن می پردازیم، این است که اکنون رقابت در میان تمام سایت های فروشگاهی ای می باشد که در بستر وب فعالیت میکنند، نوع این رقابت از جنس سئو سایت می باشد.

کاهش درخواست ها برای سئو سایت – اشتباهی بزرگ!

سئو سایت از مهمترین مواردی است که هر وبسایتی که قصد دیده شدن دارد به خصوص وب سایت های فروشگاهی، باید آن را انجام دهند و اما متاسفانه به علت عدم آگاهی افراد درخواست ها برای آن کاهش یافته است. برای اینکه فروشگاه آنلاین شما بتواند به فروش برسد و برای شما درآمدی داشته باشد، نیازمند آن است که کاربران وارد آن شوند. به این ترتیب نیاز است تا فرآیندی بر روی وب سایت شما انجام شود، که وب سایت شما به نمایش گذاشته شود. سئو سایت بهترین روش ممکن برای بهینه سازی رتبه سایت شما با کلمه های فروش شما می باشد. البته که روش های دیگری همچون گوگل ادورز نیز وجود دارند، اما موقتی و هزینه بر هستند.

سئو سایت فرآیندی بلند مدت است که با بهینه سازی هایی که بر روی وب سایت شما انجام می دهد، باعث می شود برای مدتی طولانی با کلماتی که کاربران شما برای خرید از آن ها استفاده میکنند در جایگاه های برتر گوگل (لینک اول تا ششم) قرار گیرد. این فرآیند نیازمند یک متخصص سئو می باشد که با دانش خود این موارد را برای شما انجام دهد. مورد دیگری که باید به آن توجه داشت، این است که بعد از اتمام کار، وب سایت شما برای ماندن در جایگاه های برتر نیز نیاز به نگهداری دارد که هزینه کمتری را شامل می شود اما خیالتان را از بابت ثابت بودن جایگاه راحت می سازد.

 

کاهش درخواست ها برای سئو سایت اشتباهی بزرگ!

افزایش درخواست ها برای انواع طراحی سایت

طراحی سایت فقط به فروشگاهی ختم نمی شود، طراحی سایت دارای انواع متفاوتی همچون شرکتی، خدماتی، پزشکی، پوشاک، نمایشی و ... می شود. همانطور که سایت های فروشگاهی رو به افزایش هستند، انواع دیگر طراحی سایت نیز در حال افزایش هستند. چرا که امروزه همه صاحبین کسب و کار متوجه شدند که طراحی سایت یک راه امن و یک امر بایدی در بینزس آن ها به حساب می آید. بنابراین طراحی انواع سایت ها در حوزه های مختلف نیاز افزایش درخواست داشته است.

شاید با خودتان بگویید سایتی که قصد فروش نداشته باشد به چه دردی می خورد؟ یا سایتی که فروش ندارد به سئو چه نیازی دارد؟ در صورتی که در اشتباه هستید، فرض کنید شما دارای یک شرکت هستید و خدمات ارائه می دهید، یک مشتری بزرگ دارید، زمانی که نام شرکت شما را در گوگل سرچ می کند، نمایش داده نمی شوید! این موضوع امروزه می تواند به شدت خجالت آور باشد؛ از طرفی حتی اگر در سایت خود فروشی نداشته باشید، شما دارای خدماتی هستید که علاقه دارید تا مشتریان شما با آن کلمات شما را در گوگل پیدا کنند، پس بنابراین تمامی حوزه ها و انواع طراحی سایت ها نیاز به فرآیند سئو ساتی نیز دارند.

افزایش درخواست ها برای انواع طراحی سایت

نتیجه گیری: علت این کاهش ها و افزایش ها چیست ؟

در دسترس نبودن پلتفرم های خارجی همچون اینستاگرام باعث شده که صاحبین کسب و کار آنلاین به دنبال بستری مطمعن برای کسب و کار خود باشند. اینستاگرام به علت آنکه رایگان بود، تمامی این افراد در آن فعالیت می کردند اما امروزه راهی جز طراحی سایت وجود ندارد بنابراین درخواست ها برای پروژه های طراحی سایت به شدت افزایش پیدا کرده است.

طراحی سایت و سئو از مطمعن ترین راه های داخلی می باشند که همیشه برای شما ماندگار هستند و از دسترس نیز خارج نمی شوند. اگر کسب و کار آنلاین شما هم دچار مشکل شده است، هر چه زودتر برای طراحی سایت حوزه خود اقدام کنید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا با توجه به بررسی آماری که انجام داده ایم علت افزایش و کاهش پروژه ها در فضای مجازی را بررسی کنیم. تیم تابان شهر این بررسی را با مانیتور کردن داده های آماری موجود در چند ماه اخیر انجام داده است. در آخر در صورتی که در مورد این موضوع سوالی دارید که ناگفته مانده می توانید در بخش کامنت های همین صفحه به اشتراک بگذارید و در اسرع وقت پاسخ آن را دریافت کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها